HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Poolijsten dus :drum:

7 likes

Die TL3 lijkt me wel wat.
:rofl:

2 likes

Had dat eerder gezegd, dan had ik mijn overgemaakte bedrag niet genoemd :thinking:.
Oh well

In elk geval een goed initiatief, nogmaals dank aan allen die dit mogelijk maken :muscle:.

1 like

Je zit waarschijnlijk in een groepje van 10 leden. Daarvan heb ik er dus 30. Enige voordeel dat ik heb, is dat ik redelijk zeker weet dat geen van die berichten voor de MS is. Dat dan weer wel.

5 likes

Ik zag het ook later en heb mijn berichtje licht aangepast :innocent:

3 likes

Aan iedereen die dit mogelijk maakt, het is hartverwarmend! Echt een krachtig initiatief, waarbij de moeite van het bedrag overmaken verbleekt bij de energie en tijd die alle makers, tekstschrijvers, administrateurs en promotors erin steken. Respect hiervoor!! :muscle: :clap:

5 likes

#metoo

Ik word nu al gestoord van de ‘ik heb betaald’ berichten! Mijn sympathie is met jou! :sweat_smile:

2 likes

Dat heb ik met mijn Tissot, dacht ook even dat er interesse was😂

Je pikt ze er zo uit hĂš?
De mensen die op hun werk ook ongeacht groepsgrootte op de reply all knop rammen :innocent:

13 likes

Haha moet meteen denken aan een fout die iemand op werk had gemaakt. Per ongeluk een mail verstuurd naar ongeveer 8000 collega’s. Einde van de dag had ik ongeveer 400 e-mails van grappenmakers die elke keer ‘stop nu met mailen, jongens kappen nou‘ etc naar iedereen mailden. :rofl:

4 likes

Ik heb mij er vandaag voor het eerst in mijn leven schuldig aangemaakt, excuses alle :sweat_smile:

3 likes

Heb in elk geval overgemaakt incl. wat extras.

This is the way.

1 like

:facepunch:

5 likes

:dancer::facepunch:

1 like

Ha, maar ik heb je originele bericht gezien😉 we zitten in hetzelfde clubje hahaha

2 likes

Alles al binnen, @Schoen?

2 likes

Ik heb gehoord dat we inmiddels business class naar Zweden kunnen! Inmiddels 260 van de 300 al binnen en veel leden hebben meer dan de 30 euro gestort! :ok_hand: er gaat echt een mega bedrag naar het goede doel! :dancer::+1::pray:t2::v:

29 likes

Wat voor naam zou jij nemen?

Aka “ontdekkings vakantie van jurk en schoen”

3 likes