HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Oh, nog maar 9 exemplaren in het wild…
Ik wil de laatste zijn! :partying_face:

2 likes

@Jurk het is binnen!!
Er werd net aangebeld, was het 10 straten verderop bezorgd met al mijn andere post. Postbode had zaterdag blijkbaar alles verkeerd bezorgd. Bewoner kwam vandaag pas weer thuis, dus die kwam alles brengen.

edit: poll ook aangepast

5 likes

Hehe! Fijn dat hij terecht is!

@bloedlink moet hem ook nog ff aanpassen.
En naar @anon80638926EV gaat morgen een nieuwe.

Nog maar 6 strips missing. :+1:

@Schoen contact jij de eerst 15 reservisten :dancer:

3 likes

Had m voor de kerst al maar net pas de poll aangepast, sorry :cry:

1 like

afbeelding

2 likes

Sorry, hier ook (shameshame) Er waren zoveel ongelezen posts in dit topic dat ik deze ff heb verwaarloosd.

1 like

Mooi! Geen issue.
Het ging er meer om als je eerst in de poll had aangegeven dat je hem niet had, dat je daarna dan de poll moest aanpassen als je hem daarna wel had.

Fijn dat je hem hebt en veel plezier met de strip! :+1:

2 likes

@Jurk ik kennis ambitie. Al 2 jaar op rij een mooie strip over het reilen en zeilen van van een horloge forum.
En een eigen strip over eigen onderdelen is natuurlijk fantastisch, maar ik zou je graag willen motiveren om voor een tekenfilm!
Alles kan, kijk maar naar onderstaande nieuwe tekenfilm uit Denemarken :joy:
https://www.google.nl/amp/s/entertainment.ie/amp/trending/john-dillermand-danish-penis-show-470895/

:+1:

5 likes

Wtf did I just watch? :rofl:

564ED0DE-59D4-4F66-9C48-330BF0B1BF9E

5 likes

:joy::+1:

2 likes

YES!! De strip is eindelijk gearriveerd :smiley:

Een dagje na mijn laatste aanwinst ontvangen, blijkbaar werkt de Royal Mail ondanks de toestanden in de UK toch beter dan postNL, de bandjes werden pas de 21ste verzonden.
Thanks @Jurk, deze avond heb ik weer leesvoer :smile:

Nb, zijn er nog envelopes waar er geen zegels op kleven? :thinking:

5 likes

Jawel, hier is die ook binnen! Poll is aangepast.
Bedankt @Jurk en Co!
Gaat een leuke avond worden :laughing:

1 like

Yes!!! :+1: fijn! Heel fijn.
Veel plezier er mee.

Vandaag ook weer 7 exemplaren en daarmee ff 250 euro voor het goede doel gehaald! :ok_hand:
Die 6K gaan we wel halen. Zijn er al bijna.

En ik heb nog 18 exemplaren over :+1:
We hadden er in totaal 337. :shushing_face:
Enveloppen zijn nu wel is even op.

Als ik het zo zie dan missen we er nog maar 3:
@captainslow
@U_R_a_Bus
@KaiseRRuby

Naar @anon80638926EV is al een nieuwe gestuurd.

14 likes

Ik kom deze week weer op kantoor en hoop dan een verrassing tegen te komen haha :slight_smile:

3 likes

De mijne is al binnen @Jurk ! Heb dat ergens hier al aangegeven, dat ik ook moest lachen omdat ik er in sta rondom het ASMR gebeuren. Heb ik twee zulke leuke topics rondom de Tissot en de Bulova, kom ik er in met ASMR kneedgebeuren…

1 like

Ah! Super!! Wil je dan svp de poll nog ff aanpassen? :+1: Fijn dat hij er is! Jaja… je hebt de strip zelfs gehaald :joy::+1:

1 like

Ik was te laat met aanmelden voor het stripablbum en had mij al geschikt in mijn lot dat deze aan mijn :nose: voorbij zou gaan. Ik was dan ook zeer aangenaam verrast toen ik een mailtje van @schoen kreeg met de mededeling dat ik op de reservelijst stond en dat het toch nog mogelijk was om een exemplaar te bemachtigen. Vanmorgen plofte hij op de mat. Compleet met een persoonlijke boodschap van @jurk.
In een woord GEWELDIG !!!
@jurk , @blauwbeer , @HanDavinci , @Schoen jullie hebben een prestatie van formaat geleverd.
Bedankt.

8 likes

Heel graag gedaan!
En leuk te horen dat je er zo blij mee bent :facepunch:
Dank voor je support aan het goede doel! :+1:

En vergeet @amaris niet :facepunch::facepunch::facepunch:

4 likes

Ik heb er eentje ontvangen hoor …

1 like

Super!!
Dus alleen @U_R_a_Bus wacht nog!

2 likes