HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Die boeit mij al helemaal niet, lekker via opbod laten lopen en het geld naar het goede doel! :+1::+1:

6 likes

Lootjes trekken kan ook heel goed met Excel gedaan worden. Bij interesse maak ik wel een bestandje…

1 like

Gewoon in Google zoeken naar ‘random number generator’. :man_shrugging:

2 likes

Hoeveel prijzen zijn het eigenlijk? Avondje dobbelen voor de boeg :cold_sweat:

2 likes

30 of zo. Ben je zo doorheen :ok_hand:

7 likes

Hierbij de uitkomst voor de zonnebril. Yeeeeeeejh!!

3 likes

:joy:

6 likes

Hoe vaak heb je moeten drukken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vertrouw volledig op jullie objectiviteit!

2 likes

Als jullie het over de loting hebben. Je kunt gewoon via websites usernames invoeren en die trekt dan automatisch de prijzen. Zijn zoveel sites voor

1 like

En 000 is dan 300 …
Dat werkt.
Maar als je dan twee of meer albums besteld hebt maak je meer kans . Ik dacht dat dat niet de bedoeling was ?
(Komt wellicht wat autistisch over, maar dit soort dingen zijn vervelend om achteraf te regelen)

1 like

Als je twee albums hebt besteld - wat volgens mij bijna niet meer zo is gezien de wachtlijst. De mensen die twee bestelden deden dit om de 150 te halen. En we hebben nu reeds een wachtlijst bij 300 - doe je maar 1 keer mee. er staan 300 unieke namen op de lijst.

8 likes

Dit vind ik een top idee! Niet gemakkelijk een paar getallen trekken! Nee gewoon lekker 300 usernames invoeren zonder spelfouten! Het wordt tijd dat @Jurk en @Schoen maar is iets gaan doen voor hun geld😂 Succes jongens!

6 likes

Doet mij al met al toch denken aan het laatste H.F diner. Aldaar ging de organisator aan de haal met een van de hoofdprijzen, een complete Rolex servicebeurt bij de firma Gassan. Dat is toch al gauw 500+ euro :innocent:
De lootjes werden uit een hoge hoed getrokken door dhr Kabaalstra, en de winnaar was…ondergetekende, die daar geen enkel probleem mee had :joy:

1 like

Dat willen we dus voorkomen. Door alle commotie heeft de beste man geen horloge meer kunnen produceren. Helemaal de weg kwijt.

24 likes

Zie dat toch anders, de huidige stilte kan wel duiden op een verhoogde horloge activiteit :innocent:

1 like

Er is al een lijstje dus het is knippen plakken.

Was ie zeker 3 weken aan het grabbelen?

6 likes

We moeten het niet te makkelijk maken voor ze, werken moeten ze :joy:

2 likes

De werkplaats verhuizen gaat nu het 3e kwartaal in :joy::joy:

3 likes