HF Cafe Stripalbum: Uitslag prijzen

Gefeliciteerd aan alle winnaars!
En voor wie zich niet in de lijst terug vindt, dikke pech, volgende keer misschien meer geluk. Je bent sowieso al een winnaar door met deze actie mee te doen :blush:

7 likes

Gefeliciteerd iedereen! En wat een top actie dit!

3 likes

Ah super, dat ik anders nooit wat win en nu ineens wel zoā€™n mooi Panerai pakket, erg blij mee :blush:

Allemaal bedankt @Jurk en @WristCandy en @Honey_Badger :+1:

:partying_face::tada:

8 likes

:snowman: Yay! Jullie willen me aan de Rolex hebben, nietwaar? Thanks guys! :handshake:

7 likes

Hahaha geweldig dit :joy:

Ik moet echt even goed gaan nadenken over die titel :grin:

11 likes

We dachten aan 'The real Princess" :rofl:

12 likes

Jeahhh super tof!

3 likes

Of The Special Oneā€¦ :see_no_evil:

Ja je hebt van die mensen :wink:

Aan alle winnaars, van harte gefeliciteerd met de prijs! Geniet er van!

Aan de organisatoren, hulpvaardige medeleden en donateurs: dank voor jullie inzet, tijd en energie!

Aan beheerders van het forum: dank voor de geboden mogelijkheid

Aan alle deelnemers/donateurs: geweldig jullie bijdragen waardoor we voor hen die het zo hard nodig hebben een onvergetelijk moment zullen bezorgen!

7 likes

Prachtig dit. Alleen maar winnaars :+1::+1::+1:
@ de organisatoren: BEDANKT

3 likes

Echt te gek! Heel blij meešŸ™ŒšŸ¼

3 likes

:rofl: :+1:

2 likes

JappieH: Ziet het topic HF CafĆ© Stripalbum: Uitslag prijzen. ā€˜ā€˜Ah leuk, ff kijken wie de gelukkigen zijnā€¦ā€™ā€™

Bedankt mannen, ik ben er heel erg blij mee! :partying_face: :heart_eyes: Ik heb ook nog nooit wat gewonnen, behalve die vijf euro in de oudejaarstrekking danā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is al honderd keer gezegd, maar wat een top actie was dit! Iedereen die iets aan deze actie heeft bijgedragenā€¦

17 likes

Moet jij die prijs niet delen? :thinking:

5 likes

But on a serious note: well done. Chapeau voor jullie allemaal. :muscle:

4 likes

Gefeliciteerd allemaal! Heel tof.

Geweldige actie natuurlijk ook, lof voor allen :+1:t2:

2 likes

Nice work!

2 likes

Van harte allen en een dikke Pluim voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. :ok_hand: :muscle:

4 likes

Gefeliciteerd allemaal :tada::tada: top geregeld @Jurk en regelneefjes :+1::+1:

3 likes

Allen gefeliciteerd met de gewonnen prijzen. En nogmaals hulde aan de organisatie, echt een topactieā€‹:clap::clap::clap:

3 likes