Beide gaaf!
Moeilijke keuze, deze of een originele @Jurk?
Ik zou de @Jurk kiezen!
Ik hoop wel het resultaat hier te zien!
Alle prijswinnaars gefeliciteerd. Voor de organisatie een staande ovatie. En een hele dikke duim omhoog, voor iedereen die mee heeft gedaan.
Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar prijs! En hulde aan de organisatie!
Gefeliciteerd!
Iedereen van harte!
Oprecht⊠ik vind dat we het met zân allen onwijs tof gedaan hebben!
Uiteraard een extra diepe buiging voor @Jurk, @Schoen, @HanDavinci en alle anderen die op zijn of haar manier een positieve bijdrage heeft geleverd aan deze topactie!
Ik ben voor artistieke vrijheid dus ik laat het volledig aan @Barboendel over hoe de wijzerplaat eruit komt te zien.
Is er een volledige lijst? Ik dacht dat ik nummer 109 was, maar ik sta daar niet tussen
Gefeliciteerd allemaal en een groot dankjewel aan de sponsoren maar vooral aan Team @Jurk Een diepe buiging voor jullie!
Super heren @Jurk en @Schoen
En de anderen die geholpen hebben.
En volgens mij zijn het de kinderen van Makeawish die gewonnen hebben!
ik wil mân steekpenningen terug Jur!
Gefeliciteerd winnaars! En nogmaals, wat een geweldige actie
181
Stuur je mij ff een pbtje met je adres
Super dit
Iedereen gefeliciteerd! Een waardige afsluiting van een fantastische actie!
Wat een mooie avond dit. Een klein beetje licht in de duisternis.
Dank voor jullie inzet, ik ben trots op jullie. Winnaars gefeliciteerd, maak het niet in één avond op.
Gefeliciteerd voor de winnaars.
Grootste dank naar de mannen die het allemaal georganiseerd en gesponsord hebben. Hoop echt dat het voor herhaling vatbaar is.
Winnaars gefeliciteerd
Super actie. Alleen maar winnaars.
Respect mannen
Niks gewonnen??
âŠmaarru, toch best een goeie HF-actie. Zoân actie op zich mag al de boeken in zeg ik! Chapeau!!!
Van harte allemaal! Top actie dit,
Alle prijswinnaars gefeliciteerd en alle lof voor de organisatoren en helpende handen. Prachtig resultaat.
Mooi dat het forumjaar met zoân opbrengst afgesloten wordt.