Ik ben er vrij zeker van dat ik met mijn postuur niet met de post verzonden kan worden:innocent: maar ik ben erg blij met de prijs!
Wil wel met je ruilen hoor, krijg jij van mij nummer 41!
Gaaf dat ik er ook één gewonnen heb!
Ben er benieuwd naar!
Levensgenieter is ook wel leuk
Haha, ik hoor net dat hij al onderweg is, anders… nee anders ook niet😉 ben er blij mee!
helaas niets gewonnen maar zoals ik net in het andere draadje al zei: super aktie en dank aan iedereen. Weet niet wat het finale bedrag voor het goede doel is maar zal leuk zijn!
Iedereen van harte organisatoren; mijn petje af voor alle effort die jullie erin gestoken hebben. Heel gaaf en hartverwarmend deze community
Zo’n stripalbum thuisgestuurd krijgen vlak voor kerst is al prijs genoeg!
Ligt het boek zo goed tussen al het andere horlogemateriaal?
WAT!!! Helemaal onderop? Ben je helemaal gek geworden?!
Het is van breed naar smal
Minimaal 5,5K
Dat is al wat over is na aftrek van alle kosten.
Als straks de reserve strips nog weg gaan, gaan we de 6K wel halen.
Dan is het goed. Denk ik.
Vanmiddag stond hier de postbodemevrouw een grote envelop in de bus te proppen. Ik snel naar buiten gevlogen om te vragen of het lukte en dat ding uit d’r handen te rukken, bleek het een boek van die blauwe internetgigant te zijn dat m’n vriendin had besteld
Ja lach maar.
Dikke vette anti climax!
Neem aan dat je het gewoon terug hebt gegeven aangezien het om een vergissing gaat!
De winnaars, van harte gefeliciteerd.
Vandaag heb ik het boek mogen ontvangen en wij vinden het hier nog mooier dan verwacht.
Dank @Jurk en de rest!
Hartelijke groet Arne
En gezegd dat ze pas hoeft terug te komen als ze m’n jurk heeft
En hij is klaaaaarrrrr…
De tekening die ik kreeg van Jurk:
Goudvlok lume met blauwe gloei tint, bidirectionele bezel met klikjes, gebruinde insert, datum van uurwerk verwijderd… Al met al denk ik een aardig leuk resultaat zo.
Erg mooi gedaan!
Is dit het eerste jurk horloge ooit?
@Jurk @taaiewillem en @Barboendel bedankt voor het mogelijk maken van deze prijs!