Zeker, hoe vaak kan je ongegeneerd zo lekker knallen.
Ik heb ook een dagje Audi RS4 en RS6 gereden, maar dit is toch wel leuker.
Beetje driften op de licht vochtige weg. En dat heerlijke boxer geluid.
Superrr gaaf!
Nu ben ik dus begonnen met sparen voor een Porsche.
Prachtig !!
Ziet er uit als een geweldige dag .
Leuk verslag Coen, moet een gave dag geweest zijn! Ooit op stap geweest met een 911 turbo en je weet inderdaad niet wat je meemaakt
Ik ontvang te veel vlaggen, en te weinig "likes "
Help Hendrik de winter door!
p.s. een heel gevaarlijke auto in ondeskundige handen
Goed geregeld @hendrik!
Ik wacht in spanning af op de volgende eventuele meeting. Dan zal ik zorgen dat ik vrij ben.
En weer een like erbij. Wat een gevlag toch.
Voor vlaggen mis ik waarschijnlijk wat fascistische trekjes, maar je hebt er in ieder geval een berg likes bij .
Gelukkig acht ik mezelf deskundig
Lastige auto, dan moet je wel aan de whiskey als er geen kratjes bier onder de motorkap passen.
Is de speedmaster een goede combinatie voor een auto als deze? Heb je de tachyring nog gebruikt?
Ik heb serieus eens gezocht naar een trekhaak voor op deze auto’s . Ja ik wil een fietsen rek en dan geen zuignapding op de motorkap. Of dan maar een gewone coupe en dan wel een plaknaprek op het dak, maar dan krijgt mijn vriendin de fiets niet er af… wat een problemen en heb een andere keuze gemaakt.
Als die fiets op het dak staat, kan je er zo over de neus af fietsen.
En bier haal je maar met de Cayenne
Jaartje of 2 geleden ook eens geweest. Gave ongedwongen sfeer…toen alleen in Eindhoven
Stel: je moet kiezen, of een Porsche, of een Rolex?
p.s. 8 december de hele dag hapjes, drankjes, en de nieuwste 911 bij Porsche Leusden
Porsche.
Direct verkopen, Rolex kopen en een Fiat Multipla van hetgeen wat er over blijft.
Nee. Goede marktpenetratie.
Leuk, een keer zo’n andere auto. Dat doet me denken aan de lol die @anon2889582EV had met z’n weekje Range Rover cabrio. Wat een bizarre auto’s worden er toch gemaakt.
Schitterende bak en tof dat dit is verloot. Gaaf!
Porsche! Ook al rij ik er maar 20 keer per jaar mee en heb ik elke dag een fraai horloge om de pols… Die mix van sensaties en prikkels wanneer je op een mooie bergweg vlot bochten aan elkaar rijgt is het summun voor mij…