HF Foto Challenge #108 - Flatlay

Super tof! Zo jammer dat we dit soort plekken niet in NL hebben. Alhoewel… ik vind zulke plekjes wel op de Veluwe, maar dan mag je er weer niet kamperen :sweat_smile:

Dit is mijn “achtertuin” haha. Slechts 3km van huis vandaan.

8 likes

Pracht foto’s. Vooral die eerste! :+1:

1 like

Had afgelopen weekend een beetje weinig tijd. Vandaar deze ‘simpele’ inzending. :blush:

28 likes

Hierden, Harderwijk?

Morgen op staal.
Na een halve zondag vol niet zondagse #@%^&* :face_with_symbols_over_mouth: toch maar even naar de plaatselijke juwelier.

13 likes

:camera_flash:

Laat mij raden de endlinks/pushpins lagen dwars. :rofl:

1 like

Nogal. Inmiddels geregeld. Niets zo fijn als een lokale vriendelijke juwelier :upside_down_face:

1 like

Heel herkenbaar. Vooral die Seiko SPB modellen en die eerste generatie moderne turtles hadden daar ook een handje van. Huul’n.

Inzending van de dochter

21 likes

Nog paar uur de tijd voor degene die deze zondag namiddag hun beste foto kunsten willen tonen :sunglasses::muscle:

4 likes

Op de valreep…

17 likes

Chicken run :rooster:

13 likes

Mooi dat er op de laatste dag nog nieuwe foto’s bij zijn gekomen :+1:. Nog een paar uur om mee te doen!

3 likes

Dat was het weer voor de 108e editie :muscle:
Mooie inzendingen gezien, gaat nog moeilijk selecteren zijn…

Het stemtopic met de geselecteerde top 15 zal eerstdaags worden aangemaakt zodat de beste kan gekozen worden door jullie!

2 likes

Te laat om deel te nemen, maar dan gewoon als post. Gefotografeerd met een EOS5 op Ilford HP5 film.

18 likes

Zonde van te laat, want dit had wel eens een goede kanshebber kunnen zijn…

2 likes

Hebben we al een stemtopic of kijk ik er overheen?

2 likes

Komt er hopelijk vanavond of morge aan, was een drukke week deze week :see_no_evil:

3 likes

Stemmen maar!

6 likes