HF Foto Challenge #117 Watch Necessities

Haha, thnx! Enne… ik gebruik hem de laatste tijd wat vaker. Wil meer offline zijn en dan is deze oude Nokia een uitkomst. Wel bereikbaar, minder online. :wink:

4 likes

Leuk thema!
Hierbij mijn inzending:

37 likes

De DumeT springbak tool moet elke liefhebber toch hebben

16 likes

Deze horloges hebben zo’n smalle schroef draairing om de backcase te fixeren.
Heb de pest aan die “uitschiet gevoelige” 2 of 3 tandige tools. Dus zelf een messing tool gemaakt. In gebruik hier het proto type. De “luxe” versie op de voorgrond. :grin:

Werkt uitstekend! Steeds een groef verder pakken.

15 likes

Voor mij zijn de necessities voornamelijk fotografie georiënteerd :sunglasses: Telt dat?

36 likes

Wat mij betreft wel. Voor mij is het ook een extensie van de horlogehobby geworden haha.

1 like

De DJ met m’n meest gebruikte gereedschap

Make off op m’n horloge werkbank😀:

17 likes

17 likes

Strak in het eigen doosje…

11 likes

Af en toe is poetsen is geen overbodige luxe :joy:

16 likes

Gezien het aantal deelnemers, mag iedereen door naar de stemronde! Woohoo!

6 likes

Dat weet je toch nog niet? :thinking:

Nog 2 creatieve dagen beschikbaar dacht ik. Maar inderdaad, in de praktijk zie je de meeste foto’s in het begin verschijnen.

:grin:

2 likes

Mijn bijdrage :smiley:

15 likes

Hahaha dat is inderdaad ook een goeie! Zonder hf was ik nooit zo diep de hobby ingedoken.

2 likes

25 likes

En dit was nummer 117 weer! Iedereen die heeft meegedaan, hartelijk dank voor jullie deelname! Er zitten toch wat leuke originele inzendingen bij haha.
In totaal zijn er 17 foto’s ingediend, dus iedereen mag door naar de stemronde :grin:
Ik zal deze aankomende week gaan opzetten en uiteraard hier aankondigen.

Alvast succes iedereen!

9 likes

Ah ik dacht vandaag. :joy:

1 like

Komt goed. Ik heb het momenteel zo ontzettend druk hahaha. Maar ik denk dat vanavond wel gaat lukken :wink:

1 like

Even voordat ik zometeen weer de leerboeken in moet duiken, heb ik de de stemronde geopend:

5 likes

Jullie kunnen weer los gaan op de nieuwe fotochallenge:

3 likes