HF Foto Challenge # 119: Fietsen

Heel mooi. :+1:

Laat ze maar komen mensen!

1 like

Mijn bijdrage:

Wat achtergrond: mijn vader (die mij de liefde voor fietsen met paplepel ingoot) kocht deze originele print uit 1936 ooit op een brocante in Le Mans. Na zijn helaas veel te vroege overlijden hangt ‘ie bij ons in de woonkamer.

Waar mijn vader me in mijn jonge jaren het snot voor de ogen reed op de wielrenner en mountainbike, draaide die rollen zich rond mijn 15e om en moest hij af en toe flink toegeven. Daar doet deze print me telkens aan herinneren, happy memories :slightly_smiling_face:.

22 likes

fietsen? ok, alleen als dit erbij zit :laughing:

19 likes

Ga daar maar niet op zitten

1 like

Meestal komen ze niet met een horloge, toch? :wink:

1 like

Leuke foto Jacobus!

Maar pas op met magnetisme met die accu’s mensen. Of is dat geen probleem?

1 like

Leuke print en mooi verhaal

Eigenlijk moet er iemand op portret met een Bravur Grand Tour of Team Heritage. Iemand die toevallig in bezit?

mijn horloge loopt nog lekker hoor :ok_hand:

1 like

Mijn dagelijkse fiets is vorige week gestolen maar had nog een oude renfiets in de regen staan roesten

26 likes

Waardeloos die diefstal, maar sfeervolle foto! :ok_hand:

1 like

Probeer eens een Vostok om een werkende oplader :thinking: Meten is weten! :grin:
Theoretisch raken horloges alleen gemagnetiseerd van permanent magneten, veld één richting. De magnetiseren doe je met 50 Hz dus het zou goed moeten gaan…

1 like

Al eens meegemaakt, onbedoeld. Geen idee wanneer dat gebeurt zou moeten zijn. Demagnetiseren lukte ook gelukkig. :grin:

Trouwens mooi weer voor een foto Folkert!

Je had toch 2 fietsen? :wink:

Voor de sfeer, graag met horloge dan.

We waren op de Mont Ventoux,( met de auto. ). Maar zag hier een mooi plaatje in. :grin:

Dit is meer onze praktijk.

En dit is ook een fiets! :thinking:
Laat ze maar komen beste fiets liefhebbers!

7 likes

Leuk thema en met Tudor als sponsor aanwezig in het peloton, maar voor dat merk gekozen als ‘lijdend voorwerp’.

22 likes

Leuk! Ook mooi dat er zowel stof op de fiets als op de wijzerplaat van het horloge zit. Nice.

1 like

Haha leuk gevonden, die pasta. :smile:

2 likes

Aandacht voor de details! :ok_hand:

2 likes

Sterrenstof he :smirk:

2 likes

Te koud om m’n oude Koga citybike op de foto te zetten, dus doe ik het maar zo

27 likes

Creatief Hans!

1 like