Het grauwe Vlaamse voorjaar is in zicht! 1 maart begint het weer . Stilaan tijd om de beren los te laten.
Mooie opwarming voor het Vlaamse klassiekerseizoen
Prachtig!
Oef, dit is een mooie foto!
Bedankt mannen!
Mooi shotje hoor! Puik
Bedankt Wouter
Ja bij jullie wel. Kunnen jullie niet wat zwaantjes hier naartoe sturen? Zo’n beetje alle koersen worden hier afgezegd wegens te weinig wouten.
Meer vrijwilligers zoeken dan? Hier in vlaanderen krijgt iedere dorpsgek bij zijn geboorte een pasje
Die hesjes komen mooi van pas bij protesten van werknemers, bewoners, automobilisten en andere graag klagende en demonstrerende doelgroepen die ik nu even over het hoofd zie.
Winnaar is binnen
Hier hebben we nou eenmaal niet zoveel dorpsgekken
Prachtige foto Vincent
Laat ons de andere inzendingen niet uitvlakken, maar bedankt Eddie.
Bedankt Anthony
Mooie foto zeg!
Thanks Boris. De likes zijn op
De strijd is gestreden mannen. Ik overwoog nog om morgen wat te gaan klooien met Marathon, fiets en camera. Maar dat heeft geen zin. De kopgroep is weg en die bestaat uit 2 mannen: @colnago en @harpoen gaan om het geel strijden. En natuurlijk de bolletjestrui voor @eddie. Dat horloge zit in de rechter fietstas (en het is een vintage Omega Speedmaster), maar is een beetje lastig te zien. Dus die kan niet voor de eindzege op.
Oh ja. Ik denk dat @Sjoerd_K voor de moeite nog wel een verlepte tulp en een lik over de neus krijgt van een gepensioneerde rondemiss met appelwangetjes en poitrines tot op de knieën.
Enfin. Als tegenwicht voor alleen een fiets op de foto (zonder horloge) ahum Hubertje, bij deze een foto van een horloge zonder fiets. Hebben we samen een geldige inzending.
Ik wilde aanvankelijk woensdagavond na 1,5 week sluiten.
Maar geen spijt van dat ik er t/m dit weekend van heb gemaakt.
Ho ho, het plasje van de mannen moet nog worden gecontroleerd