HF Foto-challenge #122 - Weerspiegeling

Geen smoesjes, gewoon richten, schieten en de volgende challenge organiseer jij! :camera_flash::sunglasses::+1:t3:

7 likes

2 seconden werk. Ik zie jullie input wel verschijnen. :muscle:t3:

5 likes

Als jullie niets posten, doe ik het wel. :triumph:

7 likes

Niet aan de pols he! Verkeerd voorbeeld. :face_with_raised_eyebrow:

Mooie foto dat wel! :grin: :ok_hand:

1 like

Ja, alleen ter inspiratie. Als ik een hengel had gehad…

1 like

16 likes

9 likes

De finale is bijna daar, nog een paar uurtjes!

Thumbs Up :+1:t3:

6 likes

0024438_valentino-rossi-chrono-wrist-watch-horloge-vruww375904_600
46 minuten nog.

6 likes

De challenge zit erop. Bedankt voor jullie fraaie foto’s. Morgenavond, of anders woensdag maak ik een poll aan.

12 likes

5 likes

@Cav ik heb geen idee waarom deze foto in portrait is geplaatst, deze zou in landscape moeten staan. Excuses voor het ongemak.

1 like

Ik draai hem wel even straks. :+1:t3:

1 like

Zo toch? :upside_down_face:

9 likes

:joy::kissing_heart:

Mij lukte het niet. Vreemde bug. Dank je wel!

1 like

De stemronde laat even op zich wachten. Na 3947930 mislukte pogingen ga ik even wat anders doen.

6 likes

STEMRONDE:

Stemmen Hf Foto Challenge #122 - Weerspiegeling

2 likes

Gefeliciteerd Racerke!!

Je hebt met 60% van de stemmen gewonnen met een hele gave foto. Gewoon even snel, op het dak van de auto. Het resultaat mocht er zijn!

Aan alle 66 stemmers, die in totaal 166 stemmen hebben uitgebracht wil ik mijn dank uitspreken. Dit was heel duidelijk voor mij als éénkoppige jury. Er kan er maar één de beste zijn. Gelukkig krijgen we nu allemaal een nieuwe kans. :watch::camera_flash::zap:

@Racerke Kevin, ik schakel over op mijn beste Vlaams, aan U de eer om de 123e HF Foto Challenge te organiseren!

Voordat u aan het werk moet, mag u dit best uitgebreid vieren. Allez, wij Ollanders raden aan: wees niet te bescheiden met het Dankwoord.

Applaus, bier, Gij Zijt Zot! :partying_face::partying_face::partying_face::beer::clinking_glasses:

Winnende foto van Racerke

20 likes

Bedankt aan alle stemmers, meer stemmen en populairder hier dan op Instagram :sweat_smile::pray::pray:
Ik ga mijn best doen om tegen maandag een nieuwe wedstrijd te starten :muscle:

9 likes

Gefeliciteerd @Racerke prachtige foto, de terechte winnaar :trophy:
En @Cav bedankt voor het mooie thema en de goede organisatie :+1:

2 likes