HF Foto-challenge #123 - ZWART/WIT

Fijne reis, maak er nog eentje zonder pols. Misschien kun je dan als winnaar het volgende thema: horloge op reis verzinnen? :wink:

2 likes

Met al die mooie foto’s heb ik ook zin gekregen om de (denkbeeldige) studio in te duiken…

Deze foto ter motivatie getrokken en doet dus niet mee aan de wedstrijd :sunglasses::sweat_smile:

13 likes

15 likes

Compositie van de 9-jarige dochter

Magie, zwart of wit?

15 likes

Ruim 22 jaar geleden in m’n bezit gekomen, een cadeau van mijn oma voor m’n 18e verjaardag.

12 likes

13 likes

Ze kan het nog, ik dacht al waar blijft ze. :+1:

2 likes

Och, zwart-wit, mijn favoriete thema. Ik had graag meegedaan met mijn 3706 maar die ligt nog bij IWC :sob:

1 like

Heel gaaf deze!

2 likes

Heel leuk! Alleen wel om de pols. Zo werd ik al een keer “gediskwalificeerd”, tijdens het thema fietsen. :wink:

2 likes

Pols is discutabel… en ik had vader/dochter-tijd. Dus ik heb al gewonnen :smirk:

3 likes

Zeer terecht! :wink:
Was trouwens ook een mooie challenge. :thinking:

1 like

Ik vond het toen ook discutabel, want het was pure kunst. Dit van jouw dochter ook. :clap:t3:

2 likes

Jij had ook de pols van een pop meen ik? Een houten pols?

Tsja vond ik toen ook lastig, is dus geen wristshot, met eigen pols. Want dat is volgens mij de essentie, het voorkomen van even een snelle “gemaks foto” maken. En dat is het hier zeker niet.

Ja, de houten pols. Ik vond het erg flauw, maar zand erover. Ik had niet gewonnen, maar vond wel dat ik mijn best had gedaan met mijn compositie. :sob::grinning:

16 likes

Een foto zonder zwart-wit filter te hebben gebruikt… lekker monochrome :grin:

23 likes

Goedemorgen! Happy Friday.

13 likes

Heel gaaf! Benieuwd hoe die uit zou pakken als je dat wel doet

Kom, deze challenge laat ik toch niet lopen.

Ik wens iedereen een kleurrijk weekend! :grin:

8 likes