Ik hoopte even dat het een echte eigen foto was. Maar desalniettemin goed gelachen.
Ik hoopte even dat het een echte eigen foto was. Maar desalniettemin goed gelachen.
Hmm, tsja, die omega kontstellation met pie(mel)pan en “dogleg” lugs op een anal-beads-of-rice band was hem inderdaad niet.
En de Tudor Ranger met buttplug uurwijzer ?
Kan je ook voor een Squeele Coranallo muff Diver gaan met latex strap on.
Sorry aaand back on topic.
Om de pols mag niet, maar om de arm staat nergens geschreven
Ik lees graag hardop.
Groetjes uit de Bieb.
Wie zegt dat het geen eigen foto is?
…en ook nog de zwaartekracht trotseren, toe maar…!
Google Lens, en het feit dat Moniree die fotoshoot 19 jaar geleden deed, hoofdzakelijk
Ik bewaar mijn foto’s lang
Je foto deed mij meteen aan @negenduust denken. Kijk het filmpje maar eens.
Citaat.
“Na het zien van de claim dat een Vostok alles kan doorstaan, besloot ik als ludieke actie dat eens te checken Volgens de video kon er namelijk met een auto overheen worden gereden en het glas zou heel blijven. De Vostok had al een losse secondewijzer, dus ik dacht: Waarom ook niet? In het ergste geval gaat de Vostok helemaal hemelen, in het beste geval blijkt het van degelijke kwaliteit en breekt het glas in ieder geval niet. Ook niet met een BMW X5 eroverheen.”
Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=74kS8q0UjTI .
De Vostok loopt overigens ook nog, zij het zonder de secondewijzer."
Opmerkelijk! Lijkt me ook nog eens een redelijk zware BMW te zijn.
Klopt, in gewoon vlakke druk zijn ze echt oersterk en het glaasje kan wat buiging verdragen. Alleen echt plakken aan de band gebeurde niet. Was hier ook niet het doel. En in een parkeergarage heb je nog koude banden he.
Ik zou graag een foto toe willen voegen
Echter krijg ik continu onderstaand bericht, heb ook al de afbeeldingen gecomprimeerd…
Waar zou dit aan kunnen liggen?
‘‘Er is een fout opgetreden: Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht.’’
Hoor graag van jullie
Welkom hier. Het zou kunnen zijn dat je nog te kort lid bent. 18 uur zag ik. Een paar dagen meelezen en actief meedoen en je wordt level 1. Dan kan kan het wel.
Ah, top, dan gaan we dat maar eens doen
Lees al een tijdje mee, en zag deze challenge en dacht, ik maak een account aan, dan kan ik meedoen
Nieuwe ronde nieuwe kansen, bij deze dan toch nog de foto’s van mijn Seiko Land Tortoise (Turtle) tussen het rubber…