Dank!! Scherp. Dat is inderdaad mijn Tissot Seastar, mijn trouwfeest horloge.

Waar zijn de HT Girls? Die gingen zeker net je zwembad uit??
Ik ben er ook niet echt goed in
Ik zal nog eens een poging wagen dan.
Wat daily essentials voor op vakantie.
Die is leuk ook. Is dat hedendaags of vintage?
Vintage. Dit is ref. nr. 44661-5X uit 1973, met Caliber 2481 aan boord. Bij moderne Tissot PRX e.d. zie ik niet zo’n diepe kleur.
Prachtige Smiths! Dat lijkt mij een Huguenin kast, klopt dat?
Dank je! Dat is een uitstekende vraag, waar ik je een antwoord op verschuldigd blijf. Het is een hommage aan de Polerouter die ooit door Gerald Genta ontworpen is voor Universal Geneve
Ah, logisch! De Polerouter en eerste Speedmasters gebruikten de Huguenin kasten, volgens mij. Tegenwoordig lukken die lugs ook wel met CNC, dat zal Timefactors wel gebruikt hebben. Ik dacht dat het een vintage horloge was: goed gelukt, echt een mooi horloge! Ik heb zelf een vintage Polerouter hommage die waarschijnlijk wel een Huegenin kast gebruikte, i.v.m. oude voorraad, of gewoon samenwerking/toelevering. Zo ging dat toen, kennelijk. Dat probeer ik uit te vogelen, vandaar mijn vraag.
Dit jaar een lange vakantie, of sabbatical zo je wilt. 3 maanden met de Land Rover door de Balkan aan het reizen. Damasko DS30 op MN strap is het enige horloge wat ik mee heb. Beiden fantastische alleskunners, de auto en het horloge!
Ja die wilde niet op de foto helaas
Kan erger. Ik stond ooit naast ze en ik deed mijn t-shirt omhoog. Ze snapten me wel, maar ik kreeg alleen een onschuldig lachje terug.
De cap, een 10, geniale cap.
De bril met gespiegeld glas, top.
Mooie foto