Of afgeleid van een bestaand thema.
Een dag bij @Antwerp_watch duurt wel erg lang
Ik ben benieuwd wanneer de volgende challenge gaat beginnen.
Nog ff en ik kaap m gewoon weg en start de volgende op.
Als er een zwart gat ontstaat, moet de nieuwe challenge door de grondlegger @ElChueco worden gemaakt denk ik.
Kan klopt mag.
Alsnog…doe ik gewoon.
Zo werkt zoals jullie weten.
Doen!!!
Benieuwd naar het volgende onderwerp
Wordt tijd dat mijn naam weer eens in het eeuwige roem lijstje verschijnt.
ADHD daar maak je vrienden mee.
Dan zou ik niet de volgende challenge aanmaken.
Een van de tuintafel op het terras geflikkerde Grand Seiko, omdat je haastig een foto wilde maken voor een HF Foto-challenge.
En dan voor een klein fortuin je horloge naar Japan moeten versturen voor een sashimi polijstbeurt die alleen kan worden uitgevoerd door een bejaarde monnik in de bossen van Aokibalhara
Bij mij dan eerder een lege tafel omdat ik vergat naast m’n camera een horloge mee te nemen…
Dat is pas Japans minimalisme.
Kunst haast: zen & chaos in hetzelfde beeld…
Thema’s genoeg. Wanneer mogen we weer?
De donkey kreeg een melding, dus bij deze.
Nostalgie? In vergelijking met die vliegende veewagons waar men tegenwoordig als haringen in gepropt wordt terwijl rolkoffer-dragende zakkenwassers je om de oren meppen met die tweede rugzak die ze altijd om moeten hebben vind ik de trein niet nostalgisch, maar eerder een oase van beschaving, rust en comfort, althans zo lang het lange afstandstreinen zijn en geen forensentrein in de spits.
Ik ben even onderweg. Zal zo even een fotootje uploaden, maar tijd en plek om iets cools te schieten was er even niet bij.
Dat ziet er uit als Sarajevo. Ouwe
Mooie foto die laatste! Waar zit helemaal?
En ja, nostalgie wordt over-gewaardeerd. Onze laatste nachtrein naar Wenen werd een bijzondere ervaring doordat ik s’nachts uit mijn stapelbed moest klimmen voor toilet bezoek en natte voeten kreeg in de gemeenschappelijke wc door naast mijn slipper te stappen.
Dat ziet die Oale Balkan banger van een @Blufkakel goed, we zijn in Sarajevo, Bosnië - Herzegovina. De twee eerste fotos zijn van het Jezero meer in de bergen ten zuiden van Konjic.
Over WC ellende kan ik meepraten na vele jaren van diverse reizen, maar eerlijk gezegd zou ik me liever verdiepen in het fenomeen nachttrein. Dat staat nog op de bucket list.