Nog enkele uurtjes beste mensen! Nog een last-minute inzending? Het kan!
![]()
![]()
Ding ding ding ![]()
We sluiten de inzendingen!
Er volgt morgen een stem-topic.
@Fate_Amenable_To_Change, Chris, uitgezonderd de augurken en de kleine cornichons van Kesbeke, is 't gehele assortiment van hen heerlijk fris tafelzuur.
De uitgezonderd genoemde ‘gurkies’ zijn inderdaad te weeïg-zuur. Maar de verdere gehele ‘lijn van producten’ zijn onverbeterlijk, zélfs nog door Kühne.
N…B. : eigenlijk valt over smaak ook niet te twisten
Work in progress…
Op welke basis dienen de 19 foto’s geselecteerd te worden? Mijn keuze? Meeste likes? Ik weet niet goed wat de voorschriften zijn hieromtrent.
Dank!
Yep. 100% jouw aanvoelen, zonder reden. Het voorrecht van de winnaar van vorige editie. ![]()
Jouw keuze.
Meeste likes hoeft niet veel te zeggen. Latere foto’s kunnen minder likes hebben gekregen.
Als je alleen mijn foto selecteert, en je stuurt een Tikkie voor het afgesproken bedrag, dan zijn we snel klaar.
Kak, pun intended, dat bericht moest via Pb!!
![]()
![]()
![]()
Jij beoordeelt inderdaad wie afvallen.
Zelf heb ik eerst een mapje gemaakt met alleen de foto’s die geldig zijn en doorgaan.
Dat helpt om makkelijker te selecteren. Dus de “grappen” en dubbele inzendingen en wristshots er eerst uit.
Daaarna op kwaliteit en “trouw aan het thema” selecteren zou ik adviseren.
En of daarover getwist kan worden. De gehele productlijn van Kesbeke heeft een nare chemische nasmaak die het gevolg is van slechte keuzes in zoetstof. Een willekeurige pot huismerk zilveruitjtes met azijn en gewoon suiker doet het daarom al vele malen beter. G’woon, bijvoorbeeld. ![]()
Nee, ik eet azijn. Zeiken is een ander verhaal.
Om het positief te houden: Mooie rustige foto, @Hamari . @HansT ook, trouwens. En @Mozaiek.
![]()
Niet die van @Cav, dat vond ik een onsmakelijke schijtfoto. Een verspilling van Wijko, hoop ik dan maar.
Ik zou als de dood zijn dat dat horloge de buis in gleed als dat een echte WC pot was, dus wat voor container was dat? Of heb je het echt gewoon Yolo gedaan?
Hehe
Als die foto wint dan hoop ik dat de vermoedens van verspilling kunnen worden weggenomen door een opvolgingsfoto van @Cav die het horloge proper likt. ![]()
Kijk eens aan:
En gestemd ben benieuwd wie er gaat winnen
Ruiken ging me al te ver!
Dat is gewoon een echte w.c. pot.
Heb hem aan 2 lugs vastgebonden met fluorcarbon. 1 kant aan de w.c. rol houder en de andere aan het handdoekhaakje ![]()
Dat spul is kneiterhard, daar trek je een snoek mee uit de vijver. Die Squale gaat dat niet losstrekken, ook niet met die haai op de dial.