Helaas…
Bij de NMBS draait er veel om veiligheid.
Het fluogele hesje om zelf op te vallen als je tussen de sporen loopt en 2 rode knoppen die treinen kunnen laten stoppen. Dit alles belicht met de zaklamp die ook tot onze veiligheidsuitrusting behoort.
In deze tijd natuurlijk een mondkapje dat mij beschermt om mijn SEA-DWELLER nog jaren te kunnen dragen.
dikke prima.
Ik vervoer mijzelf vele duizenden km’s per jaar middels een gemotoriseerde 2-wieler. Ongeëvenaard qua vrijheidsgevoel maar ontzettend kwetsbaar, daardoor zijn beschermende kledingstukken nog essentiëler… Veiligheid voorop
Dat doet me denken aan zo’n IWC handschoen van Lewis Hamilton van het Mercedes F1 team.
Misschien als inspiratie voor anderen: een foto van zo’n handschoen, maar dan met een echte IWC klok op de plaats van waar de geprinte zit.
Lekkere foto is dit geworden!
Ben al een jaar bezig met afstuderen met als thema veiligheid dus dit komt me momenteel wel de neus uit Wel leuk zo, foto’s met een thema!
Damm goede foto’s weer… Straks maar eens de trucendoos boven halen!
Regiment Limburgse Jagers, een van de oudste regimenten van de Koningklijke landmacht van het Nederlands leger. Een Regiment wat heeft bijgedragen aan onze veiligheid! En heeft gevochten voor Nederlandse vreiheid en trots in veldslagen zoals:
- De Slag bij waterloo
- 2nd WW
- Joegoslavië
- Irak
- Afghanistan
- Mali
Show your gratitude
P.s de barret van ons pa
Voor mij de winnaar! Tof gedaan.
Toepasselijk bandje
Daarom ook deze gekozen!