HF foto challenge #14 - Thema: Veiligheid

Geen garantie dat ie heel blijft hè :hugs:

1 like

31 likes

Dat heb ik ook in een eerdere editie wel eens aangehaald. Maar blijkbaar wordt er bij de foto’s als ook bij het stemmen vrij weinig waarde aan gehecht. Ach ja, we zijn geen pro’s natuurlijk (op een enkeling na).

Heel hypocriet van mezelf natuurlijk, want ik heb het bij mijn “inspiratie” foto zelf nu ook niet gedaan :sweat_smile:
Als ik mee doe om de winst doe ik het wel. Ik kies dan wel altijd voor 8 over 10 ipv 7 voor 2.

2 likes

Serieus? Ik zet mijn horloge nooit op een vaste tijd. Ik denk er ook helemaal niet bij na. De tijd die je ziet is de tijd waarop ik ‘het meest geslaagde kiekje’ heb gemaakt, meestal zit er tussen de eerste en de ‘meest geslaagde’ wel een half uurtje proberen. Dan zou ik telkens de tijd weer even moeten terugzetten. Daar ben ik echt veel te lui voor, … :sunglasses:

2 likes

Tja, ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet per se om de 8 over 10 of 7 voor 2 gaat, maar ik vind het wel zonde als je een paar mooie wijzers hebt en er vervolgens 1 verstopt achter de ander oid…

Of een mooi opgelegd logo of wat dan ook dat zomaar niet zichtbaar kan zijn als je niet oplet en net op het hele uur de foto maakt.

2 likes

Dat soort details kijk ik wel even naar. Dus een foto om half 6, waardoor de datum helemaal wegvalt probeer ik bijvoorbeeld te voorkomen. Wijzers over/boven elkaar ook. Maar verder, 11 over drie vind ik prima … :sunglasses:

2 likes

@Jurk zaaaaaalig :joy:

1 like

Niets tegen in te brengen. Heeft ook wel weer z’n charme, de wijzers in een “boeketje” haha!

2 likes

Haha nee hoor, maar ik red mij hieruit, nl
Omdat het horloge op zijn zijkant ligt leek mij 7 over half 12 redelijk. :grinning:

3 likes

Ik stuur de rekening naar je vriendin :ok_hand:

1 like

Die is zoals gewoonlijk ook verantwoordelijk voor alles wat hier kapot gaat :joy::joy::joy:

2 likes

Leuke reacties. Het werd mij ingegeven door het feit dat veel horloges die te koop staan bijvoorbeeld essentiële info (wel of niet opgelegd merkteken) minder zichtbaar houden door een wijzer in beeld. Het merk Chopard vind ik (alleen al door de mille Miglia) helemaal geweldig. Het merk lezen op de dial geeft mij wellicht die extra beleving…
Volgens mij zijn veel van ons daar wel gevoelig voor😊

3 likes

13 likes

Mijn bijdrage:


Lancia horloge vastgeknoopt aan de veiligheidsgordel van mijn Lancia Delta :blush:

Gemaakt met digitale camera Ricoh Caplio RR30

19 likes

11 likes

Sorry @SwedishChef :sweat_smile: werk in de motorkleding-branche dus dit was erg voor de hand liggend voor mij :v:

1 like

Toepasselijk horloge ook :ok_hand: best een coole robot-maaier, deze knipt meteen even de kantjes denk ik, of niet? :sweat_smile:

2 likes

Wat bedoel je met knipt de kantjes ?

Van je grasveld. Moet er wel een beetje netjes uitzien toch? :wink:

1 like

Ohja gras dat is al even geleden dat ik dat gezien heb :rofl:

1 like