HF foto challenge #25 - Thema: Japan. Inzendingen tm zondag 20-9

Iedereen weet dat het tegenwoordig gevaarlijk is om met een Rolex Day Date om de pols over straat te lopen. Daarom draag ik hem nu ergens waar mensen niet snel zoeken :shushing_face:

4 likes

Haha!

Dankzij @jaffa moet ik nu ook een keer naar Japan. Dingen doen.

3 likes

graag gedaan! is een must inderdaad

1 like

Waar heb je die mini-samurai vandaan? Daar gekocht?

1 like

Mijn JDM Sumo met “Japan” op de plaat.

11 likes

Leuk! Citizen ‘Eagle 7’ JDM in het goede gezelschap van tastbare herinneringen aan Kyoto.

22 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Kudo’s voor wie de binding raadt :crazy_face: :nerd_face:

En nog eentje met een mod van niet één maar twee Japanse klassiekers:

Foto’s van Japan zelf heb ik ook maar daar staan geen horloges op.

5 likes

Is Hibachio niet zo’n Japanse KFC achtige keten?

Me andere hobby is autos en ook japanse autos! In dit geval de honda s2000. Gewichtverdeling 50/50, pk per liter 120 en toerental tot 9000 tpm ( vtec)

21 likes

Niet echt creatieve foto, maarrr, wél dubbel Japans. :jp: :jp:
En dan ook nog eens beide écht ‘Made in Japan’.
Onze Subaru Forester en mijn Orient Kano > betrouwbaar en eigen koers varend. :slightly_smiling_face:

[vanochtend gemaakt met een Panasonic Lumix; alwéér Japans…:wink:]

12 likes

Seiko horloge die alleen voor de japanse markt bedoeld was met een japanse krant op de achtergrond met een foto van thee!

11 likes

Fijne zondag iedereen,

17 likes

Ik wou vandaag wat plaatjes maken met mijn Japanse esdoorn maar @Tijdstip was me voor.
Vind het deze keer echt geen makkelijk thema, maar dat maakt het niet minder leuk. Ik heb me aan de Japanse dichtkunst Haiku gewaagd. :blush:

18 likes

Chapeau

1 like

Ja, in de hoofdstraat van Himeji.

1 like

Voor de duidelijk, inzendingen die niet aan de regels voldoen neem ik niet op. Bijvoorbeeld wrist shots of meerdere foto’s in 1 post.

@koekoek we verwachten wel dat je nu een keer Japans eet dat snap je wel hè ( en een foto als bewijs😀)

2 likes

12 likes

Die trein lijkt op een octopus !

1 like