HF foto challenge #27 - Thema: Retro

Ah, jammer man, de verpakking is zeker ook al beschadigd :wink:

2 likes

Mijn inzending…

32 likes

Met deze forumnaam lag het voor mij voor de hand om iets dergelijks te maken.

Horloge 19e eeuws. Op de achtergrond een “re-issue” van een astrolabium (een van de oudste tijdmeetinstrumenten), origineel 5e eeuw n.C. of eerder. Retro genoeg, lijkt me … :wink:

Alle deelnemers: veel plezier met het maken van de foto’s!

31 likes

Vintage Rolex met retro Tonka speelgoed, gecombineerd met een modern Philips Hue filament lampje.

14 likes

Heb je hem ook echt in gebruik als lamp. Vind het echt super gaaf iig.

1 like

Ja, op de kamer van de oudste. Via Hue makkelijk te programmeren en fungeert als nachtlampje.

Fraaie compositie

Dank je, moest even verzinnen maar ga hiermee zeker winnen😀

1 like

Mijn stem heb je!

1 like

Leuk thema, kijken wat te doen hier in Enschede

Die hele stad is vintage, dat gaat prima lukken.

2 likes

Dat is ook zo, mezelf incl., ik zoek wel een oud textiel pand.

1 like

Hou je wel even rekening met dat ADSL internet daar? Als je vanavond een foto van 4mb gaat uploaden haal je de inzendingsdeadline niet. :wink:

3 likes

Wat is ADSL?

2 likes

On topic graag. :joy: Ben benieuwd naar de inzendingen! Ik ga komend weekend ook maar eens aan de slag, aangezien @koekoek de foto die ik anders zou insturen, bij de topicstart al heeft gebruikt. :sunglasses:

1 like

Mijn retro-obsessie is volledig besteed aan Racefietsen. Meer retro dan dit word het voor mij niet: gepantografeerde stuurpennen neergelegd op Vlaamse kasseien.
Dat geeft me ook de mogelijkheid om mijn gebruikersnaam schaamteloos te taggen in de foto :upside_down_face:. Ook het horloge is uiteraard uitgekozen bij dit thema.

21 likes

Is de rechter stuurpen te koop? Vraag het voor een vriend😏

1 like

Nee hoor. ze zijn steeds moeilijker te vinden. En ooit komt er nog een frame onder…

1 like

Gelijk heb je!

1 like

9 likes