HF Foto Challenge #72: Spuiten en Slikken

Normaal gesproken worden foto’s aan de hand van meestal dezelfde factoren beoordeeld. Licht, contrast, kleurgebruik, verhalende elementen, gesture, onderwerp, technische uitvoering, et cetera. Op welk element het zwaartepunt ligt hangt af van de foto, het doel en de plaats van de foto in het geheel der dingen.

Maar goed zo kijken vakjury’s naar plaatjes. Wat HF een geslaagde foto vindt is natuurlijk een heel ander verhaal. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Que?

Dat nogal off-topic onderwerp hebben we net afgesloten Jan.

Terug naar de foto’s graag.

Gebrek

Ik vind het daarentegen de meest grappige foto ertussen. Ik snap de negativiteit niet, misschien maakt Pinkster een beetje preuts.

Deuntje voor de sfeer:

En @Redchilly for the win! :ok_hand::+1:

3 likes

Ik zit nog met vragen Jesse. Of ben jij van de ontopic politie?

3 likes

Dan zoek je even.

Nou de foto challenges kunnen maar beter niet uitmonden in off-topic geklets. En aangezien ik deze editie heb georganiseerd trek ik dus zo nodig wat mensen aan de digitale mouw. :wink:

8 likes

Ah. Dus het is gewoon jouw schuld ?
:fire:
:point_up:

1 like

Jij was vroeger ook altijd sterk met de fotocamera David. Waar is jouw inzending? :sunglasses:

3 likes

Ben benieuwd of bald beaver shots ook zo’n hit wordt in ‘wat dragen wij vandaag’. De eerste foto met de toys is sfeervoller en intrigerender. De tweede is fototechnisch platter.

1 like

Maar wel mooi symmetrisch. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aah geilneef!

Laten we dit niet doen met David. Ik weet tegenwoordig wat hij in zijn weekenden doet… 🫣

2 likes

Die gaat niet komen :relieved:
Misschien @Hollywoodted vragen. Die is ook creatief met dit thema.

4 likes

Leuke woordspeling :joy::joy:

3 likes

Ja dacht ik gisteren ook welk lid van HF is jaloers of is je lid jaloers ???
Zou zomaar allebei kunnen.

1 like

Het geeft in elk geval een nieuwe invulling aan de term “horlogedoos” :drum:

16 likes

Hoop echter niet dat MRS Broke een foto gaat maken van Mr Broke met ditzelfde idee…
Want daar zit ik dus helaas echt niet op te wachten hoor.
Daar moet ik dan weer wel eerlijk in zijn.
Zie toch weer wel veel liever dit

1 like

WTF! Wat is dát voor een horloge?!

Valt mee hoor, normaal ben ik buiten mijn eigen domein best verlegen en integer namelijk.
Soms een keer gek doen op een (betrekkelijk anoniem) forum, waarom niet?

(En als vijftigers komen we uit een generatie van voor de verpreutsing :wink: )

Maar iemand die verwacht dat we/ik op een GTG of meeting zo zullen verschijnen komt bedrogen uit :grimacing:

4 likes

Zo anoniem ben je niet, Gert-Jan. :joy:

7 likes