HF Foto Challenge #72: Spuiten en Slikken

helemaal mee eens.
Ik vind dat je deze fotochallenge mag winnen :+1: :grin:

2 likes

Ik schrik hier beetje van :see_no_evil::joy:

2 likes

Maar even serieus, goede foto!

7 likes

Volgens mij hoeven we niet meer te stemmen en hebben we de winnaar gevonden!
Maar voor de zekerheid wil ik nog wel even de foto van mrs Broke afwachten…

giphy

3 likes

Dat je een speciaal soort aandacht nodig hebt door de bijna blote kano van je chick zo te posten.

29 likes

:white_check_mark:

2 likes

Leuk hoor, maar om het maritieme thema af te maken zou ik er dan toch een duikertje voor gebruiken.

4 likes

Echt. Wat een treurnis.

7 likes

Al ben ik nu wel lichtelijk ( onder ) invloed door deze gifgroene tequila die ik als slaapmustje drink na mijn nachtdienst :nauseated_face:

5 likes

We zoeken allemaal aandacht met foto’s van onze horloges, auto’s, motoren, tatoeages etc toch? Ik zie niet in waarom dit in eens speciale aandacht zou zijn.
Van GTG foto’s waar 100 horloges op liggen kun je het zelfde zeggen.

6 likes

Dat je t niet snapt, zegt genoeg. Maar meesten zullen t top vinden hoor.

4 likes

Heren, heren. Laten we elkaar nou niet de maat nemen over een beetje onschuldig patsen.

Het is tijd voor meer inzendingen! Regenachtige tweede pinksterdag dus kom maar door.

@Fate_Amenable_To_Change en @oni van jullie verwacht ik sowieso een knallende bijdrage. :champagne:

2 likes

Tja, ik weet nooit zo goed of ik nou jaloers zou moeten zijn dat z’n “wederhelft” hier nou aan meewerkt, of dat ik medelijden moet hebben omdat haar “wederhelft” haar met de blote doos op een f’ing horlogeforum slingert. Maar leven en laten leven.

Ander verhaal is de wisselende visie op het thema fotowedstrijd. De ene hecht belang aan de kwaliteit van de foto op zich, de techniek, de ander aan wát er op de foto staat. Dat laatste mondt nog wel 's uit in onderbroekenlol, in dit geval een gebruik aan onderbroeken :grimacing:

Ik vind het grappig plaatje hoor. Beetje ver gaan, maar prima. Een mooie foto is het alleen niet…

Normaal gesproken worden foto’s aan de hand van meestal dezelfde factoren beoordeeld. Licht, contrast, kleurgebruik, verhalende elementen, gesture, onderwerp, technische uitvoering, et cetera. Op welk element het zwaartepunt ligt hangt af van de foto, het doel en de plaats van de foto in het geheel der dingen.

Maar goed zo kijken vakjury’s naar plaatjes. Wat HF een geslaagde foto vindt is natuurlijk een heel ander verhaal. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Que?

Dat nogal off-topic onderwerp hebben we net afgesloten Jan.

Terug naar de foto’s graag.

Gebrek

Ik vind het daarentegen de meest grappige foto ertussen. Ik snap de negativiteit niet, misschien maakt Pinkster een beetje preuts.

Deuntje voor de sfeer:

En @Redchilly for the win! :ok_hand::+1:

3 likes

Ik zit nog met vragen Jesse. Of ben jij van de ontopic politie?

3 likes

Dan zoek je even.

Nou de foto challenges kunnen maar beter niet uitmonden in off-topic geklets. En aangezien ik deze editie heb georganiseerd trek ik dus zo nodig wat mensen aan de digitale mouw. :wink:

8 likes