HF foto challenge #77: Monochroom

Tja als je snel wil reageren, zoiets bouw je niet in 30 seconden op :wink:

2 likes

27 likes

Op de camping in FR met naar 1 horloge. De wijzerplaat? Zwart en blauw …lekker monochroom dus. Ben geen fotograaf, maar het thema is leuk

@Bro helemaal bovenaan dit topic …je bent een winnaar man en je vergeet jezelf!

6 likes

Leuk thema! Ik doe mee met deze inzending… en nee, dit is geen zwart-wit foto :wink:

21 likes

Fk je hebt gelijk. Ik kan het bericht alleen niet meer aanpassen 🥲

1 like

De steen waar het horloge op ligt, vond ik afgelopen week in een steengroeve in Duitsland. De kleuren zijn hetzelfde als kleuren van m’n doorleefde Eloga van ruim tachtig jaar oud.

16 likes

10 likes

De Superluminova lijnen komen leuk terug in de achtergrond.

10 likes

Heel leuk gedaan TOPPIE en super origineel :+1: :+1:

1 like

Had eerder de verkeerde geupload zag ik :slightly_smiling_face:

1 like

De deadline staat volgens het bericht op: donderdag 28 augustus 2022, dat moet dus zijn zondag 28 augustus 2022.
Komen er nog wat mooie platen bij?

7 likes

Mag ik eigenlijk wel zelf meedoen? :thinking: Anyways, ik kreeg inspiratie van een mooie Ikea zak :).

15 likes

Goed gedaan!

1 like

Väldigt bra gjort.

1 like

Geen idee. Het zou de eerste keer zijn, maar het is jouw wedstrijd, dus jij mag het bepalen. Ik heb er geen problemen mee :grin:

Monochroom genoeg? :grinning:

19 likes

Swatch Mission to Mercury :upside_down_face:

Was dat in Idar Oberstein ?? Daar vroeger met mijn oom vaak geweest stenen zoeken gewoon in het bos.
Toen ik nog jong was paar jaar geleden… :crazy_face:

1 like

Het was in Gerkes Steinbruch waar ook vulkaan gesteente is te vinden, daar is deze steen er ook een van:

3 likes

Leuk!!
Mijn oom zijn hobby was stenen slijpen, polijsten en daar sieraden van maken en tafelbladen met eigen gevonden stenen en zelf bewerkt. Dus vaak daar geweest om te zoeken en dan op camping in caravan geslapen… Jaren her maar vergeet ik niet meer misschien een tip voor jou…

1 like