Tja als je snel wil reageren, zoiets bouw je niet in 30 seconden op 
Op de camping in FR met naar 1 horloge. De wijzerplaat? Zwart en blauw …lekker monochroom dus. Ben geen fotograaf, maar het thema is leuk
@Bro helemaal bovenaan dit topic …je bent een winnaar man en je vergeet jezelf!
Fk je hebt gelijk. Ik kan het bericht alleen niet meer aanpassen 🥲
De steen waar het horloge op ligt, vond ik afgelopen week in een steengroeve in Duitsland. De kleuren zijn hetzelfde als kleuren van m’n doorleefde Eloga van ruim tachtig jaar oud.
Heel leuk gedaan TOPPIE en super origineel

Had eerder de verkeerde geupload zag ik 
De deadline staat volgens het bericht op: donderdag 28 augustus 2022, dat moet dus zijn zondag 28 augustus 2022.
Komen er nog wat mooie platen bij?
Goed gedaan!
Väldigt bra gjort.
Geen idee. Het zou de eerste keer zijn, maar het is jouw wedstrijd, dus jij mag het bepalen. Ik heb er geen problemen mee 
Swatch Mission to Mercury 
Was dat in Idar Oberstein ?? Daar vroeger met mijn oom vaak geweest stenen zoeken gewoon in het bos.
Toen ik nog jong was paar jaar geleden… 
Het was in Gerkes Steinbruch waar ook vulkaan gesteente is te vinden, daar is deze steen er ook een van:
Leuk!!
Mijn oom zijn hobby was stenen slijpen, polijsten en daar sieraden van maken en tafelbladen met eigen gevonden stenen en zelf bewerkt. Dus vaak daar geweest om te zoeken en dan op camping in caravan geslapen… Jaren her maar vergeet ik niet meer misschien een tip voor jou…

Anyways, ik kreeg inspiratie van een mooie Ikea zak :).