Sommige mensen hebben altijd geluk
Jammer, maar gelukkig heb je de foto’s nog.
Ik zou ooit de MM wel willen rijden… voorlopig blijft het bij Watches & Wheels. Ook leuk
Sommige mensen hebben altijd geluk
Jammer, maar gelukkig heb je de foto’s nog.
Ik zou ooit de MM wel willen rijden… voorlopig blijft het bij Watches & Wheels. Ook leuk
Deze telt niet mee voor de challenge. Horloge is niet meer in mijn bezit, maar mooie herinnering aan Rome 2016
… Ferragosto…
Il Ferragosto è un giorno festivo celebrato il 15 agosto in tutta Italia, a San Marino e nel Canton Ticino, di origine romana antica
Tijdens deze dag viert iedereen feest en ligt alles plat in Italië.
2 juni ken ik eerlijk gezegd niet zo goed. Wellicht een dag vrij maar geen uitbundige viering zoals 15/8?
Dat is niet alleen op die dag. Zeker niet in het zuiden.
Das toch onze lieve vrouw hemelvaart? Das een kerkelijke feestdag die wij in België ook hebben. 2 juni is de dag van de republiek in Italië, de dag dat Italië besliste om van monarchie naar republiek om te schakelen. Ik had begrepen dat dat als nationale feestdag gezien werd. Een beetje zoals wij in België op 21 juli de eedaflegging vieren van Leopold 1, maar dan anders… Ik kan het mis hebben hoor.
Leuk thema, deze kon ik niet voorbij laten gaan dus ook maar eens een poging👍🏻
Waarom de foto écht italiaans is: Échte pasta mee uit Italië meegenomen vorige maand. Én na de F1 race te Monza live te hebben gekeken, de overwinning van Max gevierd met een fles Ferrari champagne gekocht in Italië (dit was de 2e fles voor mee naar huis)
Is je horloge nu niet besmeurd?
Laat de Fransen het maar niet horen!!
Ja ja, rustig maar, eerst nog een paar biertjes
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-bier-herfst-2022-update/371024/3427?u=harpoen
Daarna eens kijken of alle foto’s nog scherp zijn
De tijd om een foto in te zenden is nu verstreken.
Alle inzenders bedankt voor het meedoen
Binnenkort een nieuw topic met de selectie van 19 foto’s voor de finale.
De eerste rijd ik heden ten dage op en een Olmo had ik, pakum beet ruim 35 geleden al, en hangt nog steeds in de garage
Dit was als inzending een winnaar geweest
Dit komt uit België, “naar Italiaans recept”
Het stem-topic is geplaatst:
(ook) mooi hoor !