Wowowow rustig.
1 woord: Frieten
Klaar
Wowowow rustig.
1 woord: Frieten
Klaar
Zoute drop, toch?
Inderdaad mooie foto. Helaas heb je geen Panerai horloge, dat had het Italiaanse plaatje compleet gemaakt. Respect voor 70.000km op een Ducati!
Die foto is net zo wazig als de gemiddelde itakker 🫣
Mijn stem heb je.
Al die bekende merken wilde ik ook in mijn bericht opnemen, maar het was al zo lang dus geschrapt
@FransT Ben je dat buitgemaakte AC-Milan shirt 1995 al aan het zoeken?
Dan had ik toch het horloge op het zadel gezet. Wiebelend en wel
Een waarschuwing is hier wel op z’n plaats.
Ik denk persoonlijk dat de gemiddelde Sydneynees of Buenos Airesiaan deze merken/producten niet kent maar ok
Ik neem aan dat het over fietsen gaat, maar als je zegt dat je ze in de oven moet doen op 180 graden geloof ik je ook : colgano met gebakken pinarello`s en passoni, klein beetje basso eroverheen, afblussen met benotto. Cinelli gevuld met campagnolo als dessert, heerlijk
Aaaaah ja. Lego en Carlsberg. Dat zijn er toch al 2, net zo knap als den Hollander en den Belg.
Maersk zal de huisvrouw in NY niet kennen, tenzij ze uitzicht op de haven heeft. Ik wist zelf trouwens niet eens dat dat Deens was.
Meeh, niks Belgs aan. Vraag iemand in Mexico waar frieten vandaan komen, en het zegt MacDonalds.
Geen idee, maar het zegt al genoeg als twee boeren kaaskoppen dat niet weten. Drop is voor mij 100 % Nederlands. Behalve Engelse drop.
Goegel zegt dat een Italiaan het heeft uitgevonden, en dat NL de grootste dropvreters heeft.
Maar ging om iets bekends he…drop kennen ze wereldwijd amper tot niet.
scherp. Ik heb vrij veel Italie meuk in huis, deze week even rustig koekeloeren wat leuk is voor een fotootje. Eten/drinken lijkt mij toch wel het makkelijkste/mooiste.
De Ferrari staat nu bij de garage voor winterbanden, dus die kan ik niet gebruiken.
Daar zijn deze
lichtende voorbeelden van.
Jammer dat het licht altijd zo beroerd is in die werkplaatsen. Zonde, gemiste kans.
Net als met onze Lambo : die kut opklapdeuren icm met een SKX zagen er niet uit. Horloge viel helemaal weg, dus heb alle foto`s gewist.
En om nou een SKX op een Lamborghini logo te leggen is ook zo makkelijk.
Jammer dat ik mijn champagnekleurige Punto Classic vorig jaar heb verkocht. Daar had ik ook nog wel mee uit de Italiaanse voetjes gekund.
Pijnlijk dit…
Niemand op HF die zo’n houten poseerbare hand heeft?
Sorry. Ik had er echt nog nooit van gehoord. Ik ken het woord colnago alleen doordat een lid van een horlogeforum zich zo noemt.
Na de periode Raas-Hinault-Fignon ben ik gestopt met de Tour te kijken. Ben nog van de Postploeg, met rood-zwart-gele truitjes.
Ok, de voorbak op lage temperatuur en tweede bak op 180-190 dan?