Shiiit vanochtend een brief gevonden… gelijk in m’n horloge etui gekeken, er is er één weg!
Grandioso!
Nice
Ik mocht geen horloge in het eten verwerken van mijn vrouw…
Maar met autootjes spelen mocht wel:
Zie hier de iconische Ferrari Dino met een minder iconische Tissot T-Race.
schitterend
Waar blijven de Panerai’s?
Grazie, grazie.
Opvallend (en triest tegelijk) : niemand, behalve wij tweetjes, werkelijk he-le-maal niemand hier heeft de moeite genomen om hun horloge op een beetje fatsoenlijke fotogenieke tijd te zetten Echt.
Kijk. Zo heurt het

En niet 2 minuten voor half 1 met de secondenwijzer voor de datum oid

Barbaren.
Let wel: de nationale feestdag van Italië is 2 juni. Werkpuntje.
Mag ik Mijnheer Colnago even attenderen op zijn eigen inzending?
Tien over half elf plus 56 seconden. Geen datum.
Dit was zeker het exacte tijdstip dat Julius Caesar werd vermoord?
Ik had tenminste nog de juiste datum. Blufkoekel heeft de 14e genomen : JC. Kies er zelf maar eentje uit welke JC de grootste is. Was.
Nope. Dat was het exacte uur dat colnago zijn horloge afnam om het daarna op de eerste de beste brug die het canal grande overspande - komende van het station - neer te vlijen.
Aaaah ok. Nee, dan is het goed
Dat zijn toch van die kleine puntjes die zorgen voor een podiumplek.
It’s all in de details! 9 van de 10 keer let ik daar ook op. Bij alle horloges 10:10 uur en 33 of 43 seconden. Bij Oris 8 voor 8 en 8 seconden. Volgens mij had jij me daar op gewezen dat Oris het net even anders doet. Sindsdien let ik daar op
14 oktober is de geboortedag van de menselijke locomotief, de Italiaanse wielerlegende Learco Guerra. Tweede in de Tour de France van 1931 en 1933, winnaar van Milan - San Remo in 1933, winnaar van de Giro d’Italia van 1934.
Elke wielerliefhebber weet dat, meneer @colnago voorop.
Uiteraard, uiteraard. Ik ging meer uit van JC, aangezien de algemene kennis hier toch wat lager is.
JC (1 van de Big Three) zullen ze toch wel kennen.
Klopt
Heb ik toch nog iemand iets geleerd hier op dit forum.
Tuurlijk. Ook dat vincenzo nibali op 14 november aanstaande 38 kaarsjes mag uitblazen. Dat spreekt voor zich!