HF Fotochallenge #103: Kleuraccent

om ervoor te zorgen dat ze niet uitgesloten wordt door de camera filter heeft ze ook de foto gemaakt met een manuele (kinderhanden) filter

15 likes

Da’s een vergissing.
Ik ben niet gestopt met werken.
Ik ben met pensioen.

3 likes

Weet ik maar ik lees hier 4 X werk en als ik met pensioen ben is het werk afgelopen hoor
:rofl: :articulated_lorry:

1 like

Maar waarom geen foto voor 102 gemaakt? Nu heeft ze wel inspiratie! :disappointed_relieved:

Weet je Ruud.
Een paar weken geleden ben ik wegens een blessure een week thuis geweest
Toen was het wel erg duidelijk voor me dat ik nog echt niet aan stoppen moet denken.
Ik was de koning te rijk dat ik weer achter het stuur kon.

5 X

5 likes

Ja je hebt gelijk 5 X en ik snap dat laatste ook ik zou me ook geen raad weten thuis zonder iets om handen te hebben…
Ik zou ook zowiezo vrijwilligerswerk gaan doen dat is dankbaar en dan draag je iets goeds bij voor de maatschappij.in 1 klap thuis no way.
Ik snap je totaal en geef je ook groot gelijk :+1:

1 like

Dat doe ik er nog bij.
Mijn werk speelt zich af op zaterdag, zondag en maandag van 02.00 tot ergens halverwege de ochtend.
Dus bijna de volledige werkweek nog over voor de moestuin en wat vrijwilligerswerk.
Foto is om het topic niet te kapen.

9 likes

Tot zover mijn artistiek talent icm de bagger camera van mijn telefoon :point_up:

14 likes

Goed bezig jij :two_hearts:
Je mag een topper genoemd worden in mijn ogen :+1: :+1:
Dan hoef je niet meer maar heb je tevens nog tijd over om van het leven te genieten…

1 like

Tja, vrouwen hé.

Zeker de jongste heb ik niets aan te zeggen, tenzij ik me boos maak. En voor zoiets wil ik me niet boos maken.

1 like

Omdat de andere afgekeurd was :upside_down_face: :orange_circle:

22 likes

Laat ik weer eens meedoen

15 likes

27 likes

De kleur van het goud als accent

16 likes

Winnaar winnaar kip avondeten!

1 like

We zijn op een derde van de wedstrijd! Nog genoeg tijd om je foto in te zenden :grin:

17 likes

Ja toch?
:snail:…voorbereiding gedaan…:wink:

1 like

Je maakt het wel spannend :grin:

1 like

16 likes

Gaat helaas niet sneller, eerst idee krijgen, dan moet het droog zijn, de windrichting goed, dan weer afkoelen, dan nog tijd maken voor de foto.

Morgen eerst drukke dag. Maar wel binnenkort.
Ach je moet ook door de week nog eens een bijdrage krijgen toch? :wink:

3 likes