HF Fotochallenge #104: DISCO! 🪩

Het was een moeilijke keuze, maar dit is hem al!

33 likes

The making off

21 likes

van mij geen foto(s) meer :wink:
ik kan niet op tegen al die dikke camera’s en appjes om te bewerken. ben een complete digibeet.
kom niet verder dan mijn mobieltje en een ouwe zaklantaarn.
beperkt me tot genieten van wat er komt en puntjes geven. :wink: :upside_down_face:

3 likes

Hey Ron,
Ik ben ook totaal niet met fotografie bezig. Je moet helemaal geen top of the line toestelletje hebben (doe het zelf met een coolpix b500 die me 10j geleden €350 gekost heeft om wat kerst foto’s te schieten) en software of app om te bewerken heb ik zelfs niet!
Vind het juist fijn om te proberen iets leuk te maken met wat ik voor handen heb hoe belachelijk ook en spelen met het licht doet ook al wonderen :sweat_smile:

5 likes

Hier ik ben ik het in hele grote lijnen mee eens. Het is je eigen creativiteit die bepaald hoe goed een foto gaat worden. Men zegt ook vaak dat de man/vrouw achter de camera de foto bepaald en niet de apparatuur.
Zeker met de huidige smart phones kun je eng dicht bij de kwaliteit komen van een goede digitale camera. In beide gevallen geldt dan wel dat je je even moet verdiepen in de functies die de apparaten bieden, maar als je dat onder de knie hebt en je legt je creativiteit geen grenzen meer op, dan kun je ook uit een smartphone de mooiste plaatjes halen!

8 likes

Mooi verwoord Juko!

1 like

Ach niet echt helemaal scherp maar wel een leuk thema.
Dus wat 12inch. disco singles gepakt en klik klaar :hugs:

17 likes

Nostalgie!
Mooie en originele bijdragen steeds! :+1:

2 likes

Erg leuke inzendingen tot nu toe!
Het is zaterdagavond dus “Let’s Boogie!” :man_dancing:

3 likes

Top foto

1 like

Klassiek en Disco gaan prima samen.

3 likes

:+1:

2 likes

Heb ook 4x gewonnen in de tijd dat ik nog actief meedeed. Alle foto’s gewoon met een mobieltje gemaakt. 2x een Vostok en 2x G-SHOCK. Je hebt dus ook geen VC of PP nodig om te winnen. Alleen een creatieve geest.

10 likes

Ik heb de meeste lol door met spullen die je gewoon in en om huis hebt iets op te zetten.
En dan met een mobieltje en mooi licht een verrassende foto te maken.
Daar ook al een paar keer succes mee gehad.
Dus ja helemaal mee eens! :grin:

7 likes

Terug een inzending van de dochter

22 likes

Belofte maakt schuld Julian @JuKo, dus bij deze. :blush:

Disco hotel California!

And “the making of”.

Plus Samsung mobieltje. :wink:

17 likes

We moeten nu voor altijd mee doen hahaha.
Leuke foto weer!

1 like

Gezellig, en dank je. :grin:

Ze wordt steeds creatiever he! Mooi! :+1:

1 like

Het is een strijd om ze te laten nadenken voor ze er in vliegt. Maar ze pikt wel dingetjes op.

2 likes

Toffe foto :ok_hand:

1 like