Inderdaad.
Inderdaad
i like it
Klopt, dat is inderdaad de benaming voor de job
Het idee van twee weken op en dan twee af spreekt mij het meest aan .
Schilder werd ook gezocht, maar daar heb ik geen professionele ervaring mee, wel privé
Er zaten een vader en zoon vroeger op de motorclub die op booreilanden werkten. Vader als voorman meen ik. Zij reden dikke nieuwe BMW’s. En hadden mooie verhalen. En 4 weken op, een week af, zoiets.
Kwartje gevallen.
scheelt toch wel aardig wat “lading” met nu.
Even rondje strand, benieuwd naar wat er nog voorbij “vaart” straks.
Painter is eigenlijk de beste functie vind ik. Als het koud en of nat is doe je binnenwerk. en verder ben je eigen baas, hoeft geen nachtdienst te draaien. en het is geen schilderen maar echt verfen zeg maar. geen kunst aan.
heb het jaren met plezier gedaan en beetje klusjesman onderhoud zeg maar. Super !
2x CAT C32’s?
Powerrr
Groet Leen.
Medium speed is super, ook kwa brandstof verbruik, alleen al op CO2 uitstoot unbeatable.
Maar ja laten we vooral focussen op roet en Nox uitstoot🙄.
Groet Leen,
Dat is zo, de Arion is een van de zuinigste bootjes van de vloot. Helemaal omdat de ABC’s zijn terug geschroefd omdat de thrusters anders zichzelf onder de romp vandaan trekken haha.
Helemaal correct!
je moet gewoon even durven en wachten tot het wat minder waait. Leuk!
Net even geteld, kom inmiddels op 19 geldige inzendingen! Met scheepvaart gaat het wat rustiger maar wel gestaag door.
Operator speaking.
How can I help you?
Edit zie nu dat je na 20 min gebruik weer moet gaan zwengelen
Edit Dit is geen bijdrage aan de challenge
prachtige foto! Mooi verhaal
Is een iets ander systeem dan bij ons. Wij hebben ouder type waarbij je enkel aan hendel (dynamo) hoeft te draaien om de bel van het opgeroepen station te activeren. Daarna kan je gewoon onbeperkt praten.
Edit, zal nog even zien wanneer mijn inzending komt, heb nog geen goede foto die mij bevalt
Voorlopig enkel deze van minder goede kwaliteit