HF fotowedstrijd #36 - Film & Serie

T2: Judgement Day-Date

16 likes

Ik draai er mijn hand niet voor om

N.B.: No Minions were harmed in the making of this picture.

10 likes

Damn, hoe kom je er aan :heart_eyes:

2 likes

Marnix heet eigenlijk John… die terminator uit het plaatje is uit de toekomst gekomen om hem te redden.

1 like
1 like

Kan eigenlijk niet hè? :sweat_smile:

7 likes

Ik moet zeggen, als filmfreak en -verzamelaar ben ik wel enorm jaloers op deze collectibles!

Zit je ook op de RPF?

1 like

ik begin wel een ander beeld te krijgen van sommige mensen hier met al die rare dingen die hier langskomen

batterijen kon je beneden aan de balie halen zeker…?

1 like

Hoe meer mensen je leert kennen, hoe meer je begrijpt dat “normaal” niet bestaat :wink:

2 likes

Volgens mij 15 jaar geleden of meer lid geweest v wat movie props fora, maar niet zo actief meer.

Hier nog wat andere voorbeelden die in dit thema passen:



Beetje vergezocht misschien, maar 007, Rolex en PPK.







8 likes

Leuk spul, maar ik vind die T2 props nog altijd het vetste :slight_smile:

Ik zit al een jaar te wachten op een officiële gold plated Golden Gun replica, is tig keer uitgesteld, maar nu is hij eindelijk onderweg!

1 like

Dat is wel vet. Wat kost zoiets?

en heb nog een fleshlight van Kim Holland liggen, daar stop ik wel een paar horlogedozen in voor de contest

2 likes

Kostte ongeveer 1000 euro omgerekend, ik hoop dat er met de Brexit niet nog eens wat bijkomt…

Maar ze zijn al maanden uitverkocht dus de prijs zal allicht stijgen. In de VS zat de nieuwprijs maar rond de 700-800 USD dacht ik, maar eens je het op de mat hebt komt er ook daar nog een hoop bij…

1 like

jazeker :wink:

Oh buurman, wat doet u nu?
Iconischer kan haast niet :sweat_smile:

32 likes

images (1)

4 likes

18 likes