Jij hebt als een van de weinige een ‘horloge’ waar je films op kan watchen. Ik zeg, tijd voor een frisse apple en klikkerdeklik foto’s maken!
Ik zat meer aan de “Marsellus Wallace Scene” uit Pulp Fiction te denken.
Ik zoek alleen nog wat figuranten
Niemand pruimt zo’n ding. Dus dan ben ik weer het RKC van de challenge
Echt hè. Leuk onderwerp kan alle kanten op.
Op mijn lijstje staan nu Cast Away, Inglorious Bastards, Peaky Blinders, Walking Dead , Der Untergang, en elke film of serie die over drugs gaat Deze week even knutselen.
Ik moet wel zeggen dat als je heel simpel je horloge op een poster oid legt, je ook wel een verdomd mooie foto moet maken.
Als ik mijn horloge op een haring fotografeer, kan ik dat ook niet Jaws noemen. Wel een beetje moeite doen hè
Hahaha, ik ben nu zóooo benieuwd naar jouw eigen inzending!
Lastig hoor. Ideeën genoeg, maar het moet er ook wel leuk uit zien.
Het probleem is vaak dat een horloge zo klein is tov andere voorwerpen (effect is onmiddellijk weg).
Of het horloge zelf is niet geschikt voor het onderwerp, dan maar gewoon liever niet.
Eens. Daar ligt de grootste uitdaging, nadruk moet wel op het horloge liggen. Ik ben ook nog aan het dubben, ben er (ook) nog niet uit …
Ja dat omschrijft wel 90% van de inzendingen denk ik.
Maakt niet uit, maar dan moet wel alles kloppen Lastig nog
Je hebt nog tijd zat …
Als je nou van die haring een flinke tonijn maakt kun je met je Jaws nog een heel eind komen.
Of je pakt het wat makkelijker aan:
You go girl! Wat smintjes in die bek drukken als haaientanden en klaar ben je.
Hahaha deze is goud mijn complimenten
Of een Hulk met een Hulk een Bat man met een …
In de bioscoop met een pepsi en een pepsi en een rietje.
Ik snap de opmerking met het juiste horloge @anon50762135
Ideeën genoeg maar degene met de juiste indrukwekkende middelen zullen wel winnen.
One watch to rule them all
De inzending
De oorsprong
https://www.horlogeforum.nl/t/de-laatste-hf-strip-update-deel-45-25-12/197157
Deze hebben het niet gered