Ohja HF café de serie.
Dat waren nog eens tijden. Geloof alleen dat de bedenker van die serie inmiddels aan de grond zit. Kon niet goed omgaan met de faam en publiciteit. Op social media gaan verhalen rond dat ie van ellende z’n ondergoed heeft moeten verkopen om rond te komen.
Goldfinger jongens
Haha ik dacht dat het vrij duidelijk was. Maar toch bedankt voor de ondertiteling.
Ik heb de eer aan jou gelaten. Jij mag de eerste zijn
Mijn (snelle) inzending.
Leuk om horloges met film te combineren.
De rechter Aston Martin op de foto stamt uit begin jaren '60 en is van mijn vader geweest.
Op de tweede foto is er wat meer focus op de auto’s
Niet echt de winnende inzending, maar goed. Meedoen is belangrijker dan winnen
Mijn bijdrage
Boctok “Banana” met Buurman & Buurman:
Street art by Streetart Frankey

Hoe het ging:
Samenvatting
Eerst zocht ik een Bert pop van Sesamstraat, maar vond alleen Ernie.
Dat leidde tot dit:
Beetje kinderachtig, maar wel de allereerste meme in de HF foto-challenge

Bijna klaar om in te zenden, totdat @FransT hierboven enkele suggesties deelde waaronder een Ernie pop. Dat was dus meteen einde oefening

Binnen team Harpoen is toen geopperd om het te zoeken in Harpoen’s favoriete bezigheid:
op zoek naar Street art (zie ook deel 53 in @Jurk stripalbum en het draadje Straatkunst in Offtopic).
Dus fluks naar de Reguliersgracht Amsterdam gefietst en daar een serie foto’s geschoten.
Lastig om horloge en Buurman & Buurman beiden er scherp op te krijgen, we doen het er maar mee.
Meerdere foto’s uit de serie waren allemaal kanshebber voor de inzending, om onduidelijke redenen zijn o.a. deze het niet geworden:
Enfin, Harpoen was weer even van de straat en vond het leuk om mee te doen

Gelukkig dat ze nog niet hoefde te vragen wat ze nou weer in dr Cola heeft drijven of in de oven aan t ontdooien is
Alleen zijn dat je eigen horloges (en foto’s)?
Horologic gezien een 2 (onscherpe SKX), fotorologic gezien een 3, crearologic een 10.
Letten jullie op de verbluffende details?
Zo jammer hè, dat carnaval niet doorgaat. Nou ja, nu heb je in ieder geval nog wat aan je Duitsogende ‘made in China’ muts! … aan de ster te zien fan van Ajax? Oh wacht.
Mijn stem heb je nu al. Kan me niet voorstellen dat hier qua inzet, werk en creabeagedoe nog iemand overheen gaat … echt een leuke foto. Goed bedacht ouwe!
Jazeker, eigen horloges en foto gemaakt voor scherm macbook.
Kan ik bevestigen @Sandy. Zijn al vaker voorbij gekomen, die linker blijf ik trouwens leuk vinden Henk. Kwam die nou via Ali?
Ja klopt, geintje voor de carnaval. Tegen die tijd zal de batterij wel leeg zijn.
Tnx . Ik vond genoeg in huis om nog 20 films of series uit te kiezen, maar toen ik mijn Jetzt Gehts Los helm tevoorschijn haalde was een ww2 film wel verleidelijk
Honkbalknuppel met een pen bewerken, fles ketchup voor de special effects en klaar.
Inglourious Basterds staat trouwens niet echt in mijn top 25 (behalve de briljante openingsscene natuurlijk van Herr Waltz ), maar deze filmposter was een inkoppertje
We zijn gesloten voor inzendingen!
De jury gaat in beraad over de 33 deelnemers en zal zometeen met een selectie komen.
Spannend. Ik mag toch hopen dat ik er bij zit. Anders heb ik mij voor Piet Snot op vrijdagavond netjes aangekleed en met die Fujifilm app op de telefoon lopen klungelen om een middelvingerselfie te maken.
Laten we het er op houden dat het niet in 1 keer goed ging. Check die versies met de iPhone in beeld. Man man man wat amateuristisch.
En nee. Dit zijn niet alle pogingen.