HF Fotowedstrijd #38 – Thema: Passie

Vrijdagavond 9 uur! Nog tweeënhalve dag te gaan tot de lijnen sluiten.

Heel wat inzendingen al, echt leuk om te zien :slight_smile: Ook al wat dikke kanshebbers er tussen naar mijn idee.

Maar we hebben nog een heel weekend. Het weekend dat in het teken staat van Valentijnsdag. Tot nu toe veel inzendingen gezien die over hobby’s en andere interesses gaan, maar voor degenen die tot nu toe dit topic met een schuin oog in de gaten hebben gehouden met het idee om een foto in te zenden, pak dit weekend je spiegelreflex uit de kast en verras ons met een zwoele foto van je horloge bij kaarslicht, een dampend bubbelbad of zachte lakens…

Wel allemaal binnen de voorschriften van het forum natuurlijk.

Voor alle vrijgezellen onder ons, niet getreurd! Het thema is breed genoeg om alsnog een kanjer van een foto in te kunnen sturen dit weekend. Wel heb ik een nummer met welgemeend advies van Hans Teeuwen:

Ook helemaal in het thema van de vorige fotowedstrijd.
En hij zit al de hele week in m’n hoofd, dus ik wil hem jullie niet onthouden :kissing_closed_eyes:

Fijn weekend!

8 likes

Èèèèn bedankt…dit krijg ik de komende dag niet meer uit mijn hoofd

2 likes

Wat is jou pronkstuk qua Champagne?

Hahaha :joy:

2 likes

Niet eens tinder?

1 like

Pas op dat je niet op een dag een ekster tegenkomt met een passie voor krachttraining.

11 likes

De staalkabel die aan de clasp vastzat is niet op de foto zichtbaar :laughing:

6 likes

Thank god for Photoshop🤣

Haha geniaal!

Sluw! :yum: :+1:

Ik doe wel eens iets met slotjes …

15 likes

Om het een beetje horloge te houden: Dom Perignon 1982 is dan de Rolex submariner 16800. Veuve Clicquot 1983 is de Patek Philippe Nautilus 3800/001. En daarnaast heb ik een aantal lokale producenten uit verschillende jaren, laten we deze de independent watchmakers noemen. :blush: En net als met horloges liggen ze nooit lang in de doos en worden regelmatig ‘gedragen’.

4 likes

Uitstekend jaar :ok_hand:

1 like

Mooie foto, Jos! Maar mag ik hopen dat er geen synergie-effecten zijn tussen je twee hobby’s? :yum:

1 like

High Noon!

10 likes

@Vin71 attendeerde mij er op…

Dit is natuurlijk zonder twijfel mijn passie. :+1:

30 likes

Ik zat net te zoeken of je er al tussen stond. Mijn stem heb je!

4 likes

Dat is aardig! :facepunch:

2 likes

Helaas zijn zowel mijn liefde voor watersporten en motorrijden warm in de opslag.
Echter zie ik tot mijn grote verbazing nog geen schaats gerelateerde foto’s.

Hierbij rest mij de nobele taak een verborgen passie te openbaren.

11 likes

En we hebben een winnaar😊

1 like