HF Fotowedstrijd #40 – Thema: Lume

The Band :partying_face:

1 like

Yes , jij krijgt mijn stem in deze ronde :slightly_smiling_

1 like

Thnx, nu nog meedoen :thinking:

1 like

Pfffff en dan nog door de voorronde komen :laughing:

1 like

Heb nog iets in mijn archief liggen van begin 2017, maar dat telt natuurlijk niet :thinking:

1 like

Tja nu weet iedereen het :rofl: :joy: :rofl:

En het staat niet in de spelregels dat het een oudere foto mag zijn toch .

De spelregels:

• Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten , dus géén wristshot .
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd.
  • Ik maak een voorselectie van de 19 ‘beste’ foto’s.
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn . Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem in de nu aanwezige Hall of Fame! En, …. je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

De juiste kleuren gekozen van de Philips Hue lampen even met een UV laser de lumen op laten lichten.

13 likes

6 likes

Ik wilde net zeggen “I fockin’ 'ate Pikeys”, maar het kwam niet uit die film.

1 like

6 likes

Snatch

1 like

25 likes

26 likes

8 likes

Flink wat pielen op mijn iphone… is dat een mouw aan de linkerkant van je horloge? :slight_smile:

8 likes

:joy: betrapt!

3 likes

Inzending:

Bonusmateriaal:

18 likes

Noem dat maar proberen. Ik zie een potentieel winnende foto. Goed werk!

1 like

Da’s er een uit de oude doos, want jij hebt op dit moment heel erg geen witte Stargate. Sterker nog, volgens mij is dat zelfs mijn eerste Stargate. Of heb ik dit mis?

2 likes

Goed gezien.

Volgens mij ook. :wink:

1 like