HF Fotowedstrijd #40 – Thema: Lume

Sowieso een gaaf horloge als het op 't licht aankomt. Vind ik. De gebruikte Tritium gasbuisjes zijn in meerdere kleuren beschikbaar, hier een leuk stukje leesvoer bij aBlogtoWatch , en leveren de hele dag door verlichting (je ziet het alleen niet, wel als het donker is).

Noice!

Was even pielen maar krijg toch nog een redelijke poging met de iPhone.

17 likes

12 likes

Erg fraaie foto met dat lichtgevende buisje!

1 like

lekkere foto :ok_hand:

1 like

Foto één is de inzending, een fotocompilatie zal wel niet mogen. Het licht op de wijzerplaat is en vlam van een aansteker. Er is verder heel weinig aan geshopt.

38 likes

Heerlijke inzendingen!!!

2 likes

Mooi effect zo met die losse seconden! Zal eens nadenken of een foto bij meerdere wedstrijden ingediend mag worden. De spelregels zijn er niet duidelijk over :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Tof deze!!

1 like

Merci. :+1:

1 like

Ik ga maar eens lekker het lokale krantje lezen met mijn Panerai:

27 likes

Geeft genoeg licht :flashlight:

1 like

yep…kanshebber. mooie foto :slight_smile:

2 likes

Dit is mijn poging…

7 likes

Dank!

In theorie mag het, want je mag eerder gemaakte foto’s gebruiken. Maar het is een beetje flauw. Het is leuker als iemand echt zijn best doet voor een bepaald thema en een oude foto uit het archief halen vind ik niet ‘echt je best doen’. Te makkelijk.

Geef mijn plekje maar gewoon aan een ander!
Genoeg inzendingen zo te zien, bovendien de eerste telt (daar zijn de regels wel duidelijk over) dus dan zou je de Pelagos tussen de plugjes moeten kiezen want die staat bovenaan … :wink:

3 likes

19 likes

Making off :slight_smile: niet zo goed gelukt deze

5 likes

Prachtige foto! Ik zie meteen ook wat ik mis in mijn eigen foto… Die vlam van de aansteker geeft mooi diepte op de dial.

1 like

Ja, en dan nog een uitdaging want de eerste aansteker was bijna leeg en stopte er mee en de tweede ging weer te hard :slight_smile: de seamaster heeft ook een mooie reflecterende plaat en ontspiegeld saffier.

2 likes