HF Fotowedstrijd #41 - Thema: Bordspellen

Dan is het hek van de dam :white_large_square: :black_large_square:

1 like

Haha, hij maak 'em gewoon :wink:
Scherp hoor!

1 like

Ik sla ook over. Vorige ronde een uur lang getracht met een kaars, DVD en daarachter een Mako, waarvan alleen de lume was te zien, een fraaie plaat te schieten. Alsof het horloge opkomt achter de kleurenspectrum van een kaars. Zo mooi… zo uniek… echt een knap staaltje. :muscle:

En toen, toen zat ik niet eens in de stemronde. Nee, daar ben ik nog niet overheen. :joy:

11 likes

K@t ik had net zo’n goed idee!!

2 likes

Ik heb net je foto opgezocht, heel mooi overigens. Zie nu pas dat die regenboog een CD is. Wellicht dat het wat ongelukkig uitpakte net na een andere foto met de metrotunnel. Waarbij qua compositie het horloge op exact dezelfde plaats staat. Ik zou gewoon weer meedoen!

2 likes

Bedankt. :slightly_smiling_face:

Het was natuurlijk ironisch bedoeld, over smaak valt niet te twisten. Al had ik wel een top 19 positie verwacht :wink: van de 20 inzendingen :joy:

Ik ga eerst eens zoeken of ik nog bordspellen ergens op zolder heb liggen. :slightly_smiling_face:

2 likes

@Climholland @anon50762135, kassa twee alstublieft!!

3 likes

Hierbij mijn deelname.

22 likes

Mooi!

Mijn favoriete bordspel. Als een malle op dat plastic rammen want hoe harder je er op ramt hoe beter de wrop (althans dat dacht ik als kind).

Een toepasselijk spelletje :sweat_smile:

21 likes

Laat ik nog eens een keertje meedoen. Want dat is belangrijker dan winnen lees ik hierboven…

45 likes

zohee, is dat spel uitgegeven door
1602850516367

of door
brand

?

3 likes

Hierbij mijn inzending:

Het (toetsen)bordspel.

9 likes

Mijn grail, de snoopy :heart_eyes:

1 like

Победа!! De overwinning.

17 likes

Je loopt achter :


Gewoon 60-80% meer omzet :man_facepalming:t5:
En sinds half jong Nederland naar die vissenkop op Netflix kijkt, zijn alle schaakborden ook uitverkocht.
7 likes

Ik heb niet één bordspel thuis. :joy:

Zelfs dit doe ik op de iPad. :wink:

1 like

gezellig :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb nog wel ergens in een kast wat liggen, deze week even kijken voor een leuk fotootje.
Was zelf altijd een fukker met RISK, top spel. En daarna met een slok op gaan pokeren :laughing: altijd lachen. Vijf man die continu riepen ALL IN! ALL IN! :man_facepalming:t5: Sloeg ergens meer op. Maar wel gelachen :joy:

2 likes

Vind je het raar, als ik wat nieuws zoek op Netflix ben ik een uur bezig, een spel heb ik sneller te pakken :grimacing:

2 likes