HF Fotowedstrijd #42 - Thema: Lekkers!

Een poot zit door de band heen, dus hij werd op z’n plek gehouden door de kippenpoot. En inderdaad was 'ie lekker smerig daarna. Haha! Daarom heb ik het met één van m’n G-shocks gedaan. :wink: Even onder de kraan daarna.

1 like

Geen photoshop. Alleen een filtertje er overheen.

Een lekker lentezonnetje :sunglasses:

Niet echt tevreden (niks lukte :expressionless:), maar de weerspiegeling in deze foto is wel mooi.

Dat was het :neutral_face: (saaaaaaai)

15 likes

13 likes

Hallo zeg, daar wil ik er wel een van drinken!

1 like

Bij het thema lekker was dit ook één van de eerste dingen waar ik aan dacht :yum:

1 like

De zak voor de inzendingen is inmiddels al een dagje gesloten. Ik zit ff wat krap in m’n tijd maar ik doe m’n best zo snel mogelijk een poll in elkaar te zetten. To be continued…

5 likes

tenor (2)

10 likes

yes, ik doe mee.

next ?!

4 likes

Jaaah jullie hebben gelijk. Ik heb grotere prioriteiten deze dagen - sorry sorry.

Vanavond!!

2 likes

giphy

5 likes

Kan niet iemand helpen? Een HF lid die het minder druk heeft? Wie biedt zich aan?

Ik voel mij niet geroepen :joy:

1 like

5 likes

klinkt als werk, ik ben hier om te procrastrineren

2 likes

Hahaha… ik was serieus. Maar ik zie dat men het leuker vind om gifjes te plaatsen. Ze zijn ook wel grappig. Dacht oprecht @David_Gee heeft wellicht hulp nodig omdat hij het te druk heeft.
Zal mij er niet meer mee bemoeien. :wave:t2:

1 like

Doe ik ook wel even mee :sweat_smile:

9Mwi8Ir

1 like

afbeelding

De pol is onderweg…!

1 like

Ho ho, rechten en plichten. Dit is een spoedcursus timemanagement :slight_smile:

Ze zijn briljant en zeer toepasselijk, mijn humeur knapt er zichtbaar van op, hopelijk komen er nog meer

1 like

2 likes

Nog eentje dan.
tenor (3)

6 likes