HF fotowedstrijd #47 --> Auto's

Inderdaad!
Deze Porsche Gemberballen foto is toch echt wel fraai.
We have a winner :trophy::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Een hele mooie combinatie.

1 like

Ik krijg hier de meest rare beelden van in mijn hoofd. Bleken is ook een optie :sunglasses::rofl:

1 like

Nog even een interieur foto, dit was een eerste poging, niet om met de challenge mee te doen natuurlijk.

11 likes

“Hans?”
“Ja, poppedop?”
“Wat ben je in mijn auto aan het doen?”
“Oh niks hoor schatje”.

18 likes

Klopt het dat die geen afdekplaat heeft vd bougies en het regenwater gewoon je bobine in stroomt? Tip; haal de Volvo s40/v40 afdekplaat en die past precies.

En ik was er zo trots op😂

3 likes

Ja en nee. Denk dat je een nieuwer model in gedachten hebt. Als je bij deze de bobine onder water krijgt heb je ook droge schoenen nodig… :grimacing:

2 likes

Ik kan me ergens vaag herinneren dat ik vorig jaar een filmpje heb gezien van een Carrera GT met deze kleurstelling die in de VS vol op een andere auto klapte. Niet toevallig dezelfde?

1 like

De Ford focus uit dat bouwjaar is de Volvo V40 onder de auto’s (bijna onverwoestbaar) de bougies zijn ook afgedekt. Maar bedankt voor je tip!

1 like

Is de Volvo v40 niet de Volvo v40 onder de auto’s?

1 like

Winnaar. :ok_hand:t2:

2 likes

Toevallig wel…

1 like

Simplicity :sunglasses:

17 likes

Ik doe mee met deze

38 likes

Mooi hoor

22 likes

Blauw-wit-zwart-staal, zowel BMW als horloge.

22 likes

Ik moet denken aan

6 likes

Kon dat niet net na het weekend i.p.v. voor het weekend? Dan had ik zaterdag de auto even kunnen wassen en daarna een foto kunnen maken. Daar heb ik door de week geen tijd voor.

1 like