HF fotowedstrijd #47 --> Auto's

Hierbij mijn inzending. De keuze voor auto en horloge was eenvoudig deze ronde. De aankoop van dit horloge was ooit geïnspireerd op het interieur van mijn auto. Deze Chopard Mille Miglia GTS racing edition ademt natuurlijk ook autosport. De power reserve wordt weergeven als een brandstofmeter. Het ademt auto :kissing_heart:.

51 likes

Danku danku :grimacing:

2 likes

Ik heb wel nog een paar andere interieur foto’s van mijn horloge met de Gemballa maar zo meteen kan ik geen foto vinden van de buitenzijde. Die foto’s heb ik trouwens al in 2014 gemaakt. Het internet staat echter vol met foto’s van deze Mirage, vooral na de aanrijding in New York. Er was er maar 1 in deze kleurstelling…

1 like

Oei ja… Das zonde…

9 likes

Voegt niks toe aan de fotowedstrijd vrees ik, daarom verkoos ik dergelijke sensationele foto’s niet te plaatsen. Maar ja, het blijft inderdaad zonde. Don’t drink/drug and drive.

Je hebt gelijk.

1 like

Dit is toch wel een van de meest grappige autootjes ooit gemaakt. Wat een icoon. :+1:

1 like

VC in de luchthapper van de Elise.
Beetje donker uitgevallen :thinking:

15 likes

En een beetje een blauwe gloed. Zo’n mooi karretje en zo’n mooie VC. Ik zou bijna de dat Franse hok (met de Fujifilm gear op de achterbank) naar Putten en omstreken sturen. :wink: Moeten we alleen deze berichten weghalen anders heeft iedereen ons in de smiezen. :shushing_face:

1 like

Die blauwe gloed is express gedaan, is licht van buiten.
Ik zou ook de spiegel reflex kunnen pakken, mompelt iets over lui. :see_no_evil:

5 likes

Ah, toch wel. Als je het horloge zou omdraaien, krijg je dan die lichtbundel naar/op de wijzerplaat? Dat is wel cool denk ik.

Of is dat te veel werk? :wink:

1 like

:joy::innocent:

1 like

Lui varken. Met zo’n instelling win je natuurlijk nooit een challenge. :joy: Draag je die VC ook in die Elise? Neem aan van niet toch? Iets sportievers/chrono?

Ik draag waar ik zin in heb.
Dus ja, ook de VC draag ik in de Elise. :sunglasses::ok_hand:

Check. Op m’n vrije dagen wel.

2 likes

Gelukkig is dat bijna nooit. :wink:

Anyway. Fotochallenge. Ik wil wel meedoen maar ik heb geen horloge. Ik overweeg sterk om een of ander ding uit het blauwe gedeelte te vissen en er daarna weer in terug te kieperen. :joy:

1 like

Er staat nog n VC in t blauwe, ik zeg doen.

1 like

14 likes

Fijne wagen, de 308!

1 like

Carrera GT of Pagani Zonda?