HF Fotowedstrijd #52 - Thema: drank

Nou nou dat klinkt wel heel rigoureus. Je kan ook plezier hebben in een foto bedenken en maken.
Ik hoef niet te winnen. En de competitie is inderdaad sterk.

De competitie is pas gewonnen als er een winnaar is.
Tot dan is alles open en kan iedereen winnen.

Misschien krijg je wel een geniale ingeving en schiet je prefecte plaatje

Zeker weten.

Dat zou mooi zijn en hou ik gedachten.

Het was om mijn bewondering aan te geven voor een aantal geplaatste foto’s, niet om deze wedstrijd als gedaan te verklaren.

:partying_face: :upside_down_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

11 likes

Al veel inzendingen…

…zou dat door de drank komen? :thinking::grinning_face_with_smiling_eyes:

27 likes

Oh wow. Die kleuren match is heel nice! Je bent wel toe aan een nieuwe fles cognac zo te zien

3 likes

Haha, bedankt voor de tip, ik zie het zelf nu ook pas. :slight_smile: Het is trouwens Plantation rum. Ik ben rum liefhebber en heb diverse merken hier, daarom had ik het (nog) niet in de gaten.

Edit: net de fles gecheckt, heel bizar, er zit zeker nog 3 cm rum in, de foto bedriegt dus heel erg… De bodem is heel dik glas dus de rum zit verscholen achter het etiket. Aan de rand van de fles kan je dat nog net zien…

Ah, ik zag XO en dacht gelijk aan cognac, maar rum kan ook natuurlijk. Ben zelf meer een whisky liefhebber, vanavond weer een proeverij :yum:

2 likes

Zwart, zilver, klein rood accentje: beter dan zo kan ik het horloge en het label niet color matchen :sunglasses:

8 likes

Bombay Saphire. Ben al sinds jongs af aan onder de indruk van die fles en nee die stond niet thuis op tafel maar zag ik op tv😅:+1:t3:

1 like

Eens in mijn foto archief gedoken :grin:

Eén van mijn begintijden op Instagram, horloge is al paar jaar van eigenaar gewisseld en al meer duvels achter gevolgd :rofl:

13 likes

Gin tonic…

20 likes

:upside_down_face:

18 likes

Haha, RLC is that you? :joy:

7 likes

10 likes

Hoezo?
Ouzo!!

Like me :drum:!

12 likes