Is dat zo’n vliegenmepper?
Scherp
Inventief vooral
Ik heb een vlam verwerkt in de foto.
Heel de Oekraïne in vuur en vlam.
Wat een gedoe allemaal.
Russisch?
Ai, pijnlijk.
Dus maar weg ermee.
Geen oordeel. In andere draadjes zijn er al gerelateerde discussies ontstaan en is het al flink uit de hand gelopen. Laten we de fotowedstrijd daar niet mee bezoedelen en het zo luchtig mogelijk houden ondanks het thema.
Yup
Had het blauw en roos geweest had ik ook gepost… Zijn maar kleuren.
Politiek en horloges horen niet samen en al zeker niet op een horlogeforum. Daarom lang getwijfeld om deze te posten.
Daarom ook sebastiaan zijn post gevlagd, is ongepast.
Weet niet goed hoe te reageren. Denk dat we (haast) allemaal dezelfde mening delen over de laatste geopolitieke ontwikkelingen.
Ik vraag het echter luchtig te houden en de wedstrijd niet te bezoedelen. Wanneer je dan erkent dat dit geen politiek discussie platform is, waarom dan wel dit draadje gebruiken om een statement maken? @Sebastiaan ?
Vette kast Roel!
Er is helemaal niks mis met de foto. Het is het stukje tekst in de foto dat als ongepast kan ervaren worden. Maar ik ben niet de beheerder van dit forum dus daar ga ik niet over. Het risico is reëel dat er gevlagd wordt waardoor het forum beheer zich genoodzaakt ziet de wedstrijd off topic te plaatsen. En dat zou ik en velen met mij wel jammer vinden.
Ook ik zou dat jammer vinden. Hoewel ik overigens geen verwachting heb dat het hierdoor oftopic zou gaan, heb ik hem voor je verwijderd.
Dank voor je begrip, uit naam van ons allen. Een nieuwe inzending is zeker welkom!
Mooie inzending, inclusief extra moeite door het horloge te personaliseren.
Thanks! Hij wordt trouwens geveild voor het goede doel in het blauwe deel voor iedereen die onder een steen heeft geleefd de afgelopen dagen