HF KWF veiling

Met een vette vis tegen je harses slaan :joy: :joy: :joy: en de hamer terug op je kop :crazy_face:

2 likes

Grote eer, maar @moonphase heeft hem!!!

4 likes

ik zou zeggen; vraag @moonphase of hij hem @Ravvie gunt voor extra doekoes voor kwf

2 likes

Ik stort die 25 Euro wel sowieso. Mag @moonphase gewoon wat hij gewonnen heeft :wink:

8 likes

Hoe spannend was dat :grinning_face_with_smiling_eyes::grin:

2 likes

Kijk zo mag ik het graag horen!

1 like

@DenDeze en @hoefnix mogen mij PB’en over de oaks. Ik ben morgen weer in de lucht, dan antwoord ik jullie :raising_hand_man:t3:

Edit: ohja, ik vergeet @Hans Ik mag dat horloge nog slopen natuurlijk met de trein. Hoe kan ik dat nou vergeten :man_facepalming:

7 likes

Het was weer eens vanouds, goed dat we mis gegrepen hebben daardoor is het bod nog hoger :partying_face:

Het gaatje in de muur was er al…

Moet weer iets nieuws gaan bedenken…

11 likes

Teken een kader om het gat :joy:

3 likes

Wat is nou de eindstand? :sunglasses:

2 likes

Super bedankt iedereen! We hebben nog even 2K extra ogehaald voor het goede doel.
Ook bedankt aan @W2them die met het idee kwam.
En ook aan iedereen die belangenloos meededen zoals @GiveMeYourDough en @RO3L
Super tof!

Ondertussen ook nog veel lol.

Dank ook aan de ‘up-club’. :sunglasses: :+1:

15 likes

Ik zou ze maar niet vertellen hoe je dat gedaan hebt. Dat geloven ze nooit :rofl::rofl:

Het was een waar genoegen. Ik heb ervan genoten.

8 likes

Maar even zonder te dollen, ik sta te kijken van dit forum. Ben nog niet zo lang lid, maar in de korte tijd al veel mooie acties voorbij zien komen (en minder mooie acties, kuch COVID-topic kuch). Maar deze actie in z’n geheel slaat echt alles. Zo achterlijk veel geld wat door een groep digitale horloge-vrienden bij elkaar wordt geraapt getuigd wel van een zekere verbondenheid. Ik vind het mooi om te zien!

11 likes

Jij bedankt om dit op poten te zetten en het toe te laten :ok_hand:! Ik ben blij dat ik iets heb kunnen toevoegen :blush:!

5 likes

“Hier heb je nog 2k, verkregen door onderbroeken en gebakken lucht te veilen”

:joy::joy:

4 likes

8 likes

Van alle bieders ben jij de grootste sponsor in dit topic!
Top initiatief!

5 likes

Mijn likes zijn op… maar ik voel die liefde hoor!

15 likes

jij hebt als level-7 toch onbeperkte likes!
Top gedaan door iedereen!

6 likes

:kissing_heart:

3 likes