HF KWF veiling

Misschien het grote kunsttopic upper, tot dat de populairste topic op hf is? Ben je nog wel even bezig :slight_smile:

2 likes

Hoppa, donatie ook gedaan!

3 likes

Grappig zoals dingen gaan. Een horloge gooi ik af. Onderweg naar werk. Ander horloge wordt opgehaald vanuit België maar ben ik gelijk DHL servicepunt voor meer horloges naar België :grin:
Kan gelijk mijn kameleon verzameling laten zien. De Breil naar mij toe is ook geregeld. Volgens mij alleen nog @Haaren nog contact leggen. Of ik kijk erover heen.

6 likes

Zal ik mijn 3 horloges meegeven met de belg haha :joy:

3 likes

Altijd goed. Maak er wel een besloten lunch van

Haha zou leuk zijn :+1:

1 like

Moet jullie maar onderling regelen😁 de zelftesten liggen klaar. Ik ben gek op Belgische wafels. Ik heb wel stukjes kaas

4 likes

Ga ze morgen op de bus doen dus geen optie :sunglasses:

1 like

Het is weer maandag dus moest werken :unamused:
Inmiddels gegevens verzonden, gister heb ik het al wel overgemaakt.

3 likes

Topic is nog niet gesloten, dus je kan nog onbeperkt uppen
up-bye

3 likes

Had gerust gemogen :joy:

@Ekstralars stuurt de Vostok naar @BroederBill, kan ik het zakuurwerk en de Vostok gelijk afhalen en later die dag doorrijden naar @Lexaf voor een glaasje op men Rodana :ok_hand:

3 likes

Ze liggen nogal ver uit elkaar verspreid vrees ik :joy::sweat_smile:

3 likes

Tochtje Nederland :wink:

1 like

Toch tijd voor een mini ontmoeting ooit. Al is het maar een Russen ontmoeting. Of KWF ontmoeting.

3 likes

Ik kom uit Canada … Lake Winnipeg waar ik woonde was net zo groot als de provincie Utrecht. De buren zaten 45 min verderop en de grote boodschappen halen 1 x per maand. 3 uur rijden.

11 likes

Mocht ik de tijd hebben graag :innocent:

3 likes

Als ik langs Bill en Lex ga, laat ik je iets weten!

3 likes

God, ik zou de bieders wel eens op een landkaart willen zien waar iedereen zit.

2 likes

Brussel hier

3 likes

Is de trein al over de “dikke Armani” heen gereden?

1 like