Misschien het grote kunsttopic upper, tot dat de populairste topic op hf is? Ben je nog wel even bezig
Hoppa, donatie ook gedaan!
Grappig zoals dingen gaan. Een horloge gooi ik af. Onderweg naar werk. Ander horloge wordt opgehaald vanuit België maar ben ik gelijk DHL servicepunt voor meer horloges naar België
Kan gelijk mijn kameleon verzameling laten zien. De Breil naar mij toe is ook geregeld. Volgens mij alleen nog @Haaren nog contact leggen. Of ik kijk erover heen.
Zal ik mijn 3 horloges meegeven met de belg haha
Altijd goed. Maak er wel een besloten lunch van
Haha zou leuk zijn
Moet jullie maar onderling regelen😁 de zelftesten liggen klaar. Ik ben gek op Belgische wafels. Ik heb wel stukjes kaas
Ga ze morgen op de bus doen dus geen optie
Het is weer maandag dus moest werken
Inmiddels gegevens verzonden, gister heb ik het al wel overgemaakt.
Topic is nog niet gesloten, dus je kan nog onbeperkt uppen
Had gerust gemogen
@Ekstralars stuurt de Vostok naar @BroederBill, kan ik het zakuurwerk en de Vostok gelijk afhalen en later die dag doorrijden naar @Lexaf voor een glaasje op men Rodana
Ze liggen nogal ver uit elkaar verspreid vrees ik
Tochtje Nederland
Toch tijd voor een mini ontmoeting ooit. Al is het maar een Russen ontmoeting. Of KWF ontmoeting.
Ik kom uit Canada … Lake Winnipeg waar ik woonde was net zo groot als de provincie Utrecht. De buren zaten 45 min verderop en de grote boodschappen halen 1 x per maand. 3 uur rijden.
Mocht ik de tijd hebben graag
Als ik langs Bill en Lex ga, laat ik je iets weten!
God, ik zou de bieders wel eens op een landkaart willen zien waar iedereen zit.
Brussel hier
Is de trein al over de “dikke Armani” heen gereden?