Doe het graag. Rond 1600 heb ik het pak denk ik aan.
Wees specifiek. Naam, leeftijd, bijzondere gebeurtenis afgelopen jaar en komend jaar.
Wingene of Tielt?
Bill heeft de moeite genomen mijn gezin en aanhang te videobellen. Super leuk en erg gewaardeerd!
Je bent een mooie kerel @BroederBill
Super bedankt.
Is er al ergens een update over de Armani?
Die zit in m’n werktas. Ik wacht op een dienst waarin ik beschikking heb tot een loc met radiobediening anders kan ik het niet filmen.
Heel misschien morgen en anders even afwachten. Ik probeer namelijk zo min mogelijk te werken en als het dan moet probeer ik altijd zo min mogelijk te doen
Herkenbaar
Kun je het niet uitleggen bij planning? Dat je zo’n loc wilt.
Dat is denk ik teveel werk
@GiveMeYourDough; herkenbaar hoor. Ik probeerde eerst ook zoveel mogelijk niet te werken, niet uit luiheid, maar consistentie (systeembeheerder, hoe meer je automatiseert, des te betrouwbaarder je resultaten maar wel “minder” werk). Nu werk ik me af en toe 6 slagen in het rond, meerdere projecten tegelijk (ook grote meerjaren projecten)… ook wel even leuk.
@GiveMeYourDough post die mooie foto’s hier even zodat iedereen even kan wegkwijnen van dit prachtige piece
Nee, zodra ik bel denken ze: mooi daar is die klaploper weer, ik zet hem gelijk aan het werk
Great minds think alike.
Komen ze in 3, 2, 1…
En het op professionele wijze demonteren van het glas en de batterij want dat geeft anders zoveel troep.
Poohhh mooi ding man!!
Nog wel
Volgens mij ben je er verliefd op, daarom stop je hem niet onder de trein. Allemaal smoesjes…
Toch zonde van zo’n mooi horloge not
Als ik dan toch verliefd word op een Italiaanse dan liever zo één.
Ik zou het toch wel waarderen als je geen foto’s van mijn vriendin online zet.
En ja, die Armani is een echte wonen magnet gebleken!
Ja idd. Niet normaal hoeveel woningen er ineens op me afkomen.
Fck autocorrect