HF Meeting 25 november 2017! Aanmelden aub!

Kan ik mij nog aanmelden?

2 likes

Verhuizing van een serverpark op een ministerie, ging niet helemaal zoals het moest…

1 like

Oei. Dat klinkt als ook laat naar bed, maar dan zonder de gezelligheid.

3 likes

Alsof een ministerie in het weekend aan het werk gaat…of doordeweeks :joy:

4 likes

Oh oh, lekker weer dan… alsnog goed gekomen?

Bij Buitenlandse Zaken is het 22/7 :wink: in de weekend dus vrij krappe tijd slots om iets te doen, is uiteindelijk wel goed gekomen, alle productie systemen waren vannacht om 05:00 weer op.

4 likes

en de FC verliest alweer…

1 like

Ik vond het top in elk geval, de afwezigen hadden ongelijk. Fijn om met medefanaten te kunnen praten, fijn om mijn horloges te kunnen laten zien en betasten, en hetzelfde te kunnen doen met andere horloges. En top georganiseerd!

9 likes

Het was weer een erg geslaagde meeting met een hoop mooie horloges, verhalen, kennismakingen en oude koeien uit de sloot.

SuperB gedaan @superC! Dit soort dingen kun je wel aan Japie overlaten, dat die man geen beroepscateraar is geworden is me een raadsel. Er waren zelfs heuse kipnuggets conform de KFC United gedragscode.

Kortom, in één woord: helemaal fantastisch geweldig!

11 likes

Mijn impressie van gisteravond.

Kwam rond 21.00 uur binnen een verlaten restaurant. trap naar beneden naar een bruine kroeg.
Deze stond stampvol met alleen maar mannen. Een aantal druk in gesprek en duidelijk bekende(n), een aantal stond een beetje om zich heen te kijken. Langs de zijkant een paar tafels waar een aantal forumleden een aantal horloges hadden uitgestald.
Colaatje gehaald bij Roos, die vooral erg jong en erg servicegericht was.
Even rondgekeken en praatje gemaakt met deze en gene.

Vooral bij @sirksael staan kwijlen … man, deze grote jongen had een berg horloges meegenomen ter waarde van een dikke hypotheek… Het lag er nonchalant op een tafeltje waaronder een Audemars Piguet Royal Oak. Iedereen mocht rustig alles bij hem passen. Praatje gemaakt en enorm aardige kerel. De Explorer II Polar omgehad en … gaat hem waarschijnlijk niet worden.

Otto gesproken, @bouke gesproken en zijn mooie Tudor en gave Victorinox gezien. @lencoth gezien en gesproken.

@Arie_Kabaalstra gesproken over horloges, de HFLE van vorig jaar en … over motoren !

Met @PeterLC gesproken en aan hem mijn Pontiac ter service kunnen geven. Echt leuk om hem in het echt te zien. Blijkt ook nog een klassieke gitaar speler te zijn.

@koen lekker enthousiast gesproken over zijn mooie Rolex en zijn Omega die wel drie keer uit de binnenzak kwam en uiteraard over zijn passie voor het herstellen van mooie horloges. @flowert er bij gesproken.

@ThaPapper bleek de 114060 al verkocht te hebben aan Jaap voor zijn zoontje… Maar erg leuk om ook hem in het echt te zien.

@anon50762135EV vloog even voorbij, althans meen hem rond 21.20 uur het pand te hebben zien verlaten. In het echt was hij wat kleiner dan verwacht…
!!

8 likes

De nodige prachtige vintage watches van @Jurgen bewonderd. Geweldig leuk… Ook een mooie Lanco waarvan ik hoop dat hij hem ooit eens wil verkopen. @Guapo een hand gegeven en @louis volgens mij ook

@Jur gesproken die @PeterLC had gemist om zijn Pellikaan… die een half uur per dag voorloopt ofzo … te laten nakijken. Jur gaf aan minimaal een uur per dag met het forum bezig te zijn…

Ook een paar mensen gemist.
@GMTplus1 niet gezien/herkend/gesproken
@marijn was er volgens mij niet
@peaceloveandpitbulls volgens mij niet gesproken of gezien
@Gobert niet gesproken, gezien, herkend…

3 likes

@Dpvh weet ik niet zeker.
@Captaingingerbeardd weet ik niet zeker…

@SuperC gesproken en bedankt !!

Om 00.15 uur het pand verlaten. Een hoop geleerd en toch nog een groot aantal mensen gesproken / ontmoet.

Kortom: een succes !!

(mag maar een beperkt aantal mensen in een bericht noemen vandaar het geknipt en geplakt)

3 likes

Om 21:00 alweer terug naar mijn werk…

Ik was er, rond kwart voor tien weer richting station gelopen :blush:

1 like

Dat doet de gemiddelde HFer beter :joy:

5 likes

Ik was wel present zeker tot een uur twaalf volgens mij, top avond :+1:
Perfect geregeld door Jaap en heel wat horloge leuks voorbij zien komen. Flowert heeft de Pelikaan van Jur nog door een demagnetiseer apparaatje gehaald.

3 likes

ik heb jou helemaal niet gezien… :joy:

Echte kerels werken in de IT. Zo zie je maar weer.

3 likes

:muscle::facepunch:

1 like

Dit zou zomaar de intro van 1 van onze films kunnen zijn :joy:

Balen dat ik er niet bij kon zijn!!

7 likes