Wat is er dan niet prettig aan ? Jaap organiseert de hele boel regelt een locatie, waarvoor waarschijnlijk ook een aanbetaling gevraagd is. Lijkt me niet meer dan fatsoenlijk om dan alvast een bedrag over te maken.
U bent geheim agent die op zaterdagavond plots op missie moet misschien ?
Dit is niks anders dan een evenementen organisatie waar van te voren een ruimte voor moet worden gereserveerd en vooraf voor moet worden betaald,dus wil je bij zo een feessie zijn ,zal je motte dokkuh.
Gobert komt alleen als hij voor paal kan staan.
Mijn paal is belangrijk voor me. Zou ik die kunnen meenemen als introducee?
En jij gaat voor die paal staan?
Paaldansen mag natuurlijk ook hoor. Kan niet gek genoeg hier.
Nee, want je komt toch niet.
Er mocht eens een bustehouder knappen dan zal hij zeker paraat moeten zijn.
Hier moet paal en perk aan worden gesteld.
Idd. Ik heb tegenwoordig ook een exclusieve club onder contract. Voor mannen die houden van de vrouw in de grote maat zeg maar voor het gemak.
YapXXLyum.
Welkom Hugh Hefner, de koning is dood leve de koning.
Ik ben slechts toeleverancier. Geen gebruiker.
Is contractueel verboden. En terecht.
Je zit in de mensenhandel? Ja dan kan er weleens onverwacht iets tussen komen. Snap ik.
Ik wil best uitleggen waarom ik vraag om een aanbetaling (die overigens 5 euro zal zijn).
Niet alleen om bewust een bepaalde drempel op te werpen (en er zo voor te zorgen dat alleen serieus geinteresseerden zich aanmelden) tbv een zekere mate van veiligheid.
Maar ook om te voorkomen wat mij de eerste meeting, die ik organiseerde overkwam. Toen waren er zo’n dertig aanmeldingen. Die dertig zijn een week vantevoren vastgelegd bij de locatie (de zaal kostte namelijk ook geld om te huren), en je raadt het wellicht al, twee kwamen niet opdagen. Die meeting was met eten en daarvoor moest 35 euro betaald worden. Per saldo kon ik toen 70 euro uit eigen zak betalen. Ik organiseer een meeting met plezier en steek daar een hoop tijd in, maar ik vertik het om zoiets nog eens mee te maken.
Hoop dat je mijn beweegreden nu beter snapt.
Gr. Jaap
Oversized lingerie met kanten biesjes.
We zeggen hetzelfde. Ik weet niet of ik mijn inschrijving gestand kan doen op een dergelijke lange termijn. En ik ben nl niet iemand van dergelijke praktijken.
Nee, niet gereageerd. Met een meeting van 40 personen haak ik niet aan. Niet omdat ik mensenschuw ben, maar ik prefereer een iets kleiner gezelschap.
Bij forummeetings ook niet