HF Only: MN straps discount

Ik krijg telkens een melding vanuit Paypall dat ik een creditcard moet toevoegen terwijl ik voorheen wel gebruik kon maken van Paypall. Als iemand zijn MN strap wilt verkopen zie ik graag een PB tegemoet en anders probeer ik het na het weekend zelf als ik mijn issue met Paypall heb opgelost.

Heb overigens van Erika begrepen dat deze maand ook donkerblauwe ‘Trident’ en zandkleur ‘Sahara’ MN straps uitkomen!!!

2 likes

Na alle positieve verhalen hier over deze straps, zojuist ook een bestelling geplaatst :+1:.
Gele stiksels voor op mijn incoming:

6 likes

Nevermind. Het is gelukt! Heb er een besteld met een vlaggetje (NL). :grin:

unionjack_m

5 likes

wauw, serieus mooie banden. Heb alleen nu geen horloge waar ik een extra band voor zoek.

Wel benieuwd naar alle ervaringen!

De enige echte Seiko Flightmaster! Nice!

1 like

Erg naar benieuwd. Zeker naar de Sahara kleur.

1 like

+1

1 like

Wel een reden om een horloge bij je nieuwe band te zoeken :smile:

4 likes

mooie manier van omdenken. Als ik nu een Seaforth kon kopen had ik er een band bijgekocht :slight_smile:

2 likes

Net een Mirage band met Navy Blue stitching besteld inc een Nederlands vlaggetje :blush: Me 3e MN Strap inmiddels!

Ben erg benieuwd naar de nieuwe kleuren, met name de Sahara zand kleur. Zou potentieel erg mooi kunnen staan op me nieuwe zomer beater, de Bahama Yellow Seaforth, die in bestelling staat.

1 like

Zo dat kinkt interessant, erg benieuwd naar die nieuwe kleuren.

zand

Zal dit worden, het para spul is allemaal in dezelfde kleurstellingen.

Hummmmmm, niet zo mooi denk ik met de Seaforth hieronder … ik hoopte iets bruiner. We gaan het zien!

1 like

En anders een zwarte Black ops met gele stitching voor de Halios. :sunglasses::ok_hand:

Ik heb gisteren nieuws gekregen van Erika dat m’n mirage strap met lumed centerline eraan komt :+1:
Iemand een idee hoe lang deze erover doen naar BE/NL?

MN Strap bestellingen doen er meestal om nabij een week over is mijn ervaring … (Met nabewerkingen, vlaggetje etc zal het wellicht iets langer duren)

2 likes

Die van mij is ook onderweg. Vlaggetje erop duurde bij mij 1 dag, of ze had natuurlijk al een aantal met vlaggetjes klaarliggen.

Wat kost een vlaggetje extra?

Tientje volgens mij.

1 like