Tromgeroffelā¦
Van de 45 inschrijvingen hebben er 43 gestemd, waarvan 1 blanco stem. Het zal weinigen verbazen, maar optie C heeft overtuigend gewonnen! De stemmen per optie, met tussen haakjes het aantal ātweede keusā stemmen op die optie.
- A: 15 (11)
- B: 2 (17)
- C: 25 (12)
Uitslagen per gemeente kun je morgen in de krant lezen, maar landelijk waren er in feite maar 5 stemmers die optie C niet als eerste of tweede keuze hadden, dus ik denk dat vrijwel iedereen hiermee kan leven. Op naar de volgende ronde, die hopelijk eind deze week al online kan (ā¦en waarvan ik verwacht dat 'ie de meningen sterker zal polariseren).
Iedereen van harte bedankt voor jullie deelname en de leuke discussie in dit draadje. Hier gaan we dus mee verder:
Vriendelijke groeten,
Het HFLE2016 team
Ik had A als eerste keus, maar kan mij uitstekend vinden in C (2e keus). Prima, op naar de volgende ronde.
C = niks mis mee.
Hoppaa!!
Al had ik met beide andere opties ook hebben kunnen leven.
Ik ben benieuwd naar de volgende ronde.
Eigenlijk heel bijzonder, dat iedereen toch min of meer tevreden is over de uitkomst
En dan die aankondiging van de volgende stemrondeā
Prima design, mijn tweede keus maar vind ook dit erg mooi! Benieuwd naar round number fourā¦
Ze wordt steeds mooier.
Kijk je dan wel uit voor je kiezen @Motormuis? Pruimen is slecht voor je gebit⦠Alle 3 de opties lijkt me
Best team,
45 is nu al een prachtige āscoreā en met nog ca. 3 weken te gaan zullen er vast nog wat twijfelaars over de streep worden getrokken. Al gaat het natuurlijk niet om de zuivere aantallen! Het gaat erom dat er weer een grote groep horlogefanaten blij wordt van deze schitterende gezamenlijke passie voor horloges.
Optie C was mijn 2e keus, maar ik ben er helemaal content mee.
Op naar de volgende stemronde!
Gr. Hans
Gelukkig bij deze stemronde wel mijn eerste keus. Maar inderdaad mochten de anderen er ook zijnā¦
Gaaf! Heel benieuwd naar de volgende ronde
ā¦quartz of kineticā¦
Yes! Op naar de volgende stemronde.
Jammer, ik ben 1 van de 5 die niet op C heb gestemd. Maar dit is een democratisch proces en ik ga ermee door. En overigens is C zo slecht nog niet.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik heb deze ronde afgewacht en ben blij dat ik nog niet heb ingeschreven want ik kan niet tegen horloges zonder minutenstreepjes. Maar het was enorm spannend het stemproces te volgen, dus daar heb ik van genoten. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier met deze prachtige Balaur en vind het stiekem erg jammer dat ik dit horloge niet aan mijn verzameling kan toevoegen.
Kan wel, de originele Balaur is in pre-order ook 475ā¦
Hij is vanaf 1 augustus alweer 500