HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Haha ja daar lijkt het wel op toch :interrobang:

Er moet gestemd worden op de HFLE toch? En dan moet gekeken worden of minimale aantallen gehaald gaan worden. Volgens mij wil jij een aantal stappen overslaan. Mooi hoor dat jeugdig ongeduld maar je zult toch even moeten wachten. :wink:

3 likes

Ik wil geen aantal stappen overslaan… Ik wil gewoon dat het opschiet, hahaha!

Ik zou graag willen dat het voor 2019 geleverd wordt, dus moeten we een beeeetje opschieten denk ik. Of de rest doet het in uiterste discretie en komen ze ‘gewoon’ met een ontwerp :stuck_out_tongue:

Als je iets voor iedereen mooi maakt, dan houd je een saaie grijze muis over. Democratie is niet een heel goed uitgangspunt om tot een goed ontwerp te komen en de reacties die je vaak ziet als “dit is echt een dealbreaker voor me” etc zie ik zelden als nuttig.

3 likes

Ben ik gedeeltelijk met je eens.

Je maakt een limited voor de forumleden dus zou je je aan moeten passen aan de wensen van de forumleden. Natuurlijk niet voor elk wissewasje een design aanpassen maar als meerdere personen zeggen dat ze het graag anders zien en veel positieve feedback op dat idee krijgen denk ik toch dat er wat anders moet komen…

1 like

Voor de Borealis zijn er wat renders en de specificaties en prijzen zijn bekend, maar ik ga deze nog even niet plaatsen omdat ik A. nog niet helemaal tevreden ben en B. ik wacht tot er duidelijkheid is over de planning voor de HFLE2018. Borealis heeft al wel laten weten dat ze eind mei duidelijkheid moeten hebben om levering in 2018 te kunnen garanderen.

2 likes

Ik heb het topic enigzins doorgelezen.
@Captaingingerbeardd : goed bezig, aanpakken die hap!
Ik denk dat je de basis hebt van een goed voorstel maar:
Even rustig aan nu… :joy:

XIqCQx02E1U9W

12 likes

Hahahaha. Ik ga m’n best doen. :joy:

1 like

Ik snap je wel, wat foto’s om te teasen had ik ook op prijs gesteld. Of de leden invloed moeten hebben op het ontwerp vind ik een ander verhaal omdat je, zoals je zelf al hebt gemerkt, nooit iedereen tevreden krijgt. Dat is niet zo’n probleem als het ontwerp al grotendeels vast ligt maar wel als alles aangepast kan worden (dan blijf je discussiëren).

1 like

Nee in mijn ogen is het nog steeds het standaard horloge inderdaad. Een aanpassing qua tekst op de dial vind ik niet boeiend als de rest van het horloge 100% gelijk is met de normale uitvoering…

3 likes

Ik vind de tijd die je er in steekt geweldig, maar met deze prijs en het wiizerplaatje als enige verschil denk ik dat het een misser is. Zo’n Victorinox haal je van “de bay” voor een hoop minder, dan moet je wel een echte HFLE fetisjist zijn om deze te willen bezitten.

2 likes

Hier alvast ondertussen nog een leuke video review van de Maen…

5 likes

We bouwen iets nieuws… Pellikaan stijl, andere ingrediënten. (En met een toegankelijke prijs)

12 likes

Op basis van de vele voor en tegens heb ik zojuist deze besteld bij brandfield, net een slagje kleiner dan de reguliere INOX…

6 likes

Is die niet ook 43mm ?:cold_sweat:

Ja in plaats van 45 en maar 51 lug to lug

1 like

Volgens mij is alleen de diver 45 mm. :thinking:

Erg gaaf👌

1 like

My wrong, inderdaad…

Geen punt, Titanium is in elk geval altijd lekker, zeker bij zulke forse horloges. Heb zelf een T-Touch Expert (bijna 44 mm) in Titanium; ik geloof niet dat ik die staal zou willen hebben, die weegt 70 gram extra… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Zoiets als hfle maar dan automaat :hugs:

1 like